پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

ضرورت جذب مشارکت خیران برای توسعه مراکز دانشگاهی

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
ضرورت جذب مشارکت خیران برای توسعه مراکز دانشگاهی

تبریز - معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور بر ضرورت جذب مشارکت خیران برای توسعه مراکز دانشگاهی تاکید کرد.

تبریز - معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور گفت: شرایط برای بازگشایی دانشگاه‌ها مهیا است و تمامی مصوبات ستاد ملی کرونا اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، هاشم داداش پور در گفتگو با خبرنگاران در بناب افزود: با ابلاغ مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، کلیه دانشگاه‌ها در حال آماده سازی هستند و به سمت از سرگیری کامل آموزش حرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: آمادگی‌های لازم در همه مراکز دانشگاهی کشور فراهم شده و به مرور زمان مشکلات احتمالی هم حل و شاهد حضور دانشجویان خواهیم بود و شادابی و پویایی به دانشگاه‌ها باز خواهد گشت.

معاون وزیر علوم با اشاره به روند مناسب واکسیناسیون در جامعه دانشگاهی گفت: طبق آمارهای اخذ شده از ستاد ملی کرونا، حدود 80 درصد از دانشجویان کشور علیه کرونا واکسینه شده‌اند.

فرماندار بناب هم از این شهرستان بناب به عنوان قطب صادرات خشکبار و فولاد شمال غرب کشور نام برد و افزود: با سوق دادن دانشگاه بناب به سمت پیوند با صنعت، کشاورزی و دامداری، رشد این شهر بیش از پیش سرعت خواهد گرفت.

فتحی در این زمینه بر استفاده از یافته‌های پژوهشی و تخصص اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و ارتباط مؤثر دانشگاه و عرصه تولید و صنعت تاکید کرد.