دوشنبه 16 مهر 1403

ضرورت مقابله با آسیب‌های اجتماعی و استقرار و فعالیت اورژانس اجتماعی در کهگیلویه

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
ضرورت مقابله با آسیب‌های اجتماعی و استقرار و فعالیت اورژانس اجتماعی در کهگیلویه

سرپرست فرمانداری کهگیلویه گفت: برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی، استقرار و فعالیت مبتنی بر دانش اورژانس اجتماعی در بخش های محروم کهگیلویه ضروری بوده و می‌تواند خدمات قابل ملاحظه ای ایفا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه عصر روز گذشته به منظور بررسی روند اجرای خدمات به شهرستان کهگیلویه سفر و با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

سرپرست فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه انتخاب عنوان سال نه صرفا یک شعار، بلکه راهکاری برای حل مشکلات مردم است گفت: انتظار می رود مجموعه بهزیستی با نگاه به این مهم در اشتغال و توانمند سازی اقتصادی جامعه هدف خود موثر عمل کند.

عبدالعزیز موسوی اصل با بیان اینکه داشتن روحیه ایثار و فداکاری لازمه خدمت رسانی در مجموعه بهزیستی است افزود: کارکنان این سازمان با هدف جلب رضایت خداوند و کم کردن از آلام افراد آسیب دیده مشغول خدمت هستند که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی با تاکید بر کارکردهای سازمان بهزیستی در مقابله با آسیب های اجتماعی تصریح کرد: در این راستا استقرار و فعالیت مبتنی بر دانش اورژانس اجتماعی در بخش های محروم کهگیلویه میتواند خدمات قابل ملاحظه ای ایفا کند.

وی با اشاره به لزوم توجه مدیریت این سازمان نسبت به موضوعات مسکن، اشتغال زایی، باز توان سازی و مهارت افزایی جامعه هدف بهزیستی در کهگیلویه ابراز امیدواری کرد و گفت: این سازمان با برنامه ریزی, حمایت و تعامل با مسئولین مرتبط در شهرستان می تواند اتفاقات خوبی در راستای ارتقاء رفاه اجتماعی رقم بزند.

انتهای پیام /