یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور در سفر استانی خود به مازندران در جمع فعالان عرصه تولید و اقتصاد با تاکید بر حمایت از تولید داخلی گفت: مشکل نظام اداری پیچیده، پرزحمت و خسته‌کننده‌ای که برای کشاورز، تولیدکننده و تعاونی‌ها وجود دارد باید حل شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خصوص وقوع دوباره سیل در این استان هشدار نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر کشور گفت: همه استانداری‌ها باید به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و ستادهای بحران تشکیل جلسه بدهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آتش‌نشانان یک حلقه مار که وارد قسمت موتور یک دستگاه وانت نیسان در جنوب تهران شده بود، از داخل موتور خارج کردند. آتش‌نشانان یک حلقه مار که وارد قسمت موتور یک دستگاه وانت نیسان در جنوب تهران شده بود، از داخل موتور خارج کردند. به گزارش عرشه آنلاین؛ روز گذشته راننده یک دستگاه وانت نیسان در تماس با سامانه 125 اعلام کرد که یک حلقه مار وارد قسمت موتور خودرویش وی شده و همین موضوع نیز ترس و...

وب‌گاه فرارو

«علاوه بر پنج فوتی سیل دیروز در مشهد یک نفر نیز در روستای «سرغایه» مشهد نیز مفقود است. 150 خانواده سیل زده در مشهد اسکان یافته‌اند و حدود 300 نفر نیز به صورت انفرادی در مناطق شهری و روستایی به ویژه در روستای سلطان آباد بخش احمدآباد اسکان داده شده اند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور برای تکمیل زنجیره مرتبط کاشت، داشت و برداشت محصول برنج در استان به جهاد کشاورزی و استانداران شمالی دستور ویژه داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو شورای شهر مشهد درباره آمار تلفات سیل گفت: طبق آخرین آمار 7 نفر فوت کرده و 12 نفر هم مفقود شده‌اند. برخی از مفقودی‌ها بچه‌هایی هستند که مدارسشان تعطیل شده بود؛ البته باید آخرین آمارها را اخذ کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آتش‌نشانان یک حلقه مار که وارد قسمت موتور یک دستگاه وانت نیسان در جنوب تهران شده بود، از داخل موتور خارج کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدعلی نیکبخت ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از واحد پرواربندی هزار راسی گوساله توسعه صنایع تبدیلی و بسته بندی فرآورده‌های خام دامی را ضروری دانست. وی با عنوان اینکه جهاد کشاورزی از دامداران و عشایر حمایت می‌کند، تصریح کرد: باید برای توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی فرآورده‌های خام دامی برنامه‌ریزی کنیم. واحدی تأمین نهاده‌های دامی با قیمت مناسب را از...

وب‌گاه الف

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با ذکر این نکته که در دولت مردمی سیزدهم جلوی تجاوز و تفکیک عرصه‌های طبیعی در مازندران گرفته شده است، گفت: اجازه تداوم زمین خواری به خوش‌نشینان در کلاردشت را نمی‌دهیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از بعدازظهر پنجشنبه تا اوایل وقت روز جمعه با تقویت فعالیت سامانه بارشی، وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر برای استان پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه الف

ایسنا نوشت: در راستای حمایت قاطع دولت از صنعت شالیکوبی و ارتقای کیفیت برنج تولیدی، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی از کارخانه بسته‌بندی و شالیکوبی طبیعت در آمل بازدید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت شکری که به دست مصرف‌کننده می‌رسد نسبت به آبان سال گذشته 51 درصد افزایش پیدا کرده است. مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی جهاد کشاورزی، علت این افزایش قیمت را افزایش 40 درصدی قیمت چغندرقند و حذف ارز ترجیحی عنوان کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده یگان ویژه اصفهان گفت: فردی به‌دلیل استفاده از مواد روان‌گردان شیشه پیرزن 73 ساله را گروگان گرفته بود، دستگیر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه دولت با اشاره به محکومیت ساداتی نژاد نوشت: برخلاف موارد مشابه فساد در گذشته، که از ابتدا تا آخر قوه قضائیه یا نهادهای نظارتی بیرون از دولت به پرونده‌های فساد ورود کرده و در اغلب موارد با ایستادگی دولت وقت هم مواجه می‌شدند، در این دولت رویه کاملاً برعکس بود. ابتدا خود دولت سیزدهم این فساد را کشف کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور برای استان‌های شمالی هشدار نارنجی صادر کرد.