شنبه 15 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور نسبت به سرکوب شدید اعتراضات دانشجویی ضد اسرائیل و ضرب و شتم و بازداشت اساتید و دانشجویان در دانشگاه‌های غربی به‌ویژه در آمریکا واکنش نشان داد.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور گفت: خیزش دانشجویان، اساتید و نخبگان غربی در حمایت از مردم مظلوم غزه رویدادی بزرگ و دارای ابعادی وسیعی است که با ضرب و شتم، بازداشت و اعمال خشونت خاموش نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور تصریح کرد: آنچه از ابتدای دولت نیز تحت عنوان گشت ارشاد مدیران مطرح شد تاکیدی بر اهمیت موضوع نظارت درون سازمانی بر عملکردها، پیش از نظارت و بازرسی از سوی دیگر نهادها بود که باید به‌صورت ویژه در دستورکار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مورد انتقادات نمایندگان به دولت در روزهای پایانی عمر مجلس یازدهم، بیان کرد: حال ان‌شاالله که از روی دلسوزی است، ما برخی از مباحثی که مطرح می‌شود را از روی دغدغه می‌دانیم اما...

وب‌گاه فرارو

بابک محمودی گفت: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی در روز سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه شاهد بروز مداخلات جوی و تشدید فعالیت سامانه بارشی در 14 استان کشور خواهیم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

استاندار اصفهان در نشست خبری با خبرنگاران عمده مشکلات اصفهان را ناشی از تصمیم‌گیری‌های متمرکز خواند و از اصحاب رسانه خواست به جای مطالبه اعتبار برای اصفهان از مسئولان مطالبه اختیار کنید.

وب‌گاه الف

وزیر جهاد کشاورزی از اجرای طرح‌های آبخیزداری با مشارکت مردمی خبر داد و گفت: تراز تجاری محصولات کشاورزی در سال 1402، 2 میلیارد دلار بهبود یافته است.

وب‌گاه گسترش

قیمت جدید گوشت مرغ در تاریخ 9 اردیبهشت 1403 به شرح زیر اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین‌اللهی، در پیامی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای، تقویت مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای و ایجاد محیط کار ایمن و بهداشتی به عنوان یک حق اساسی در محل کار را چارچوبی برای مقابله با خطرات نوظهور ناشی از تغییرات آب و هوایی برای سلامت کارگران، عنوان کرد. متن کامل پیام وزیر بهداشت نهم اردیبهشت 1403 مصادف با 28 آوریل 2024...

وب‌گاه عصر ایران

طبعا خریدوفروش اقلام دست دوم در بین چنین جمعیتی می‌تواند به همین میزان، اقتصاد چرخشی را رونق دهد و از همین طریق به زمین و محیط زیست هم کمک کند؛ زمینی که تا اطلاع ثانوی، تنها پناهگاه نسل ما و نسل‌های آینده است.

وب‌گاه فرارو

محمود نجفی‌عرب، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در مورد رایزنی‌ها و پیگیری‌های بخش خصوصی در مورد تصویب تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه در مجلس گفت: به‌شدت امیدوار هستیم که شنبه جایگزین پنجشنبه به عنوان روز تعطیل شود و انتظارمان هم این است که مجلس محترم اگر قرار است یک روز به تعطیلات هفته اضافه کند حتما آن روز شنبه باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن ارائه گزارش عملکرد شهرداری تهران درباره روند پیشرفت توسعه و نوسازی مترو گفت: در برنامه امسال پرونده خط 6 و 7 مترو بسته می شود و در پایان سال جشن تکمیل خطوط هفت گانه را خواهیم گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: تراز تجاری محصولات کشاورزی در سال 1402، 2 میلیارد دلار بهبود یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دریاچه ارومیه پر آب شد و سرپرست حوضه آبریز دریاچه ارومیه گفت: تأمین نیاز زیست‌محیطی تالاب‌های اقماری نیز به بیش از 80 میلیون مترمکعب (15 میلیون مترمکعب بیشتر از برنامه) محقق شد. دریاچه ارومیه پر آب شد و سرپرست حوضه آبریز دریاچه ارومیه گفت: تأمین نیاز زیست‌محیطی تالاب‌های اقماری نیز به بیش از 80 میلیون مترمکعب (15 میلیون مترمکعب بیشتر از برنامه) محقق شد. به گزارش عرشه آنلاین، سرپرست...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون اصل نود گفت: شورای معماری باید نسبت به بازنگری و جابجایی حدود مرزی شهر پردیس اعلام نظر کند و تصمیمات لازم در چارچوب کمک به تولیدکنندگان در سال 1403 که به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است، اتخاذ شود.