شنبه 14 مهر 1403

طرحهای جهش تولید زنجان با حضور ویدئوکنفرانسی رییس‌جمهوری افتتاح می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
طرحهای جهش تولید زنجان با حضور ویدئوکنفرانسی رییس‌جمهوری افتتاح می‌شود

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: از هفته جاری، پروژه‌های جهش تولید این استان یکی از پس از دیگری در برنامه‌های هفتگی افتتاح طرح‌ها که با حضور ویدئوکنفرانسی رییس‌جمهوری برگزار می‌شود، به بهره برداری می‌رسند.

فتح الله حقیقی روز یکشنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان افزود: حجم سرمایه گذاری در طرح‌های جهش تولید استان که آماده بهره برداری هستند از حداقل 300 میلیارد تومان تا 6 هزار میلیارد تومان را دربر می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده، امروز شاهد به ثمر نشستن تلاش ها و بهره برداری از طرح ها هستیم.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان اعتبار تسهیلات اختصاصی به طرح های جهش تولید این استان 830 میلیارد تومان است که تاکنون 40 درصد از این رقم به واحدهای تولیدی پرداخت شده و در جریان روند پرداخت است.

استاندار زنجان به ضرورت تلاش برای جذب همه تسهیلات اختصاص یافته به استان تاکید کرد و گفت: لازم است مکانیسمی ایجاد شود تا تمام تسهیلات با بالاترین اولویت جذب استان شود.

وی خاطرنشان کرد: ما هر چقدر هم که در بخش های دیگر بودجه و اعتبار و تسهیلات جذب کرده باشیم، باید پیگیری کنیم تا سهم تسهیلات در حوزه جهش تولید هم به طور کامل محقق شود.

حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود از رشد صادرات استان خبر داد و اظهار داشت: بر اساس گزارش گمرک اکنون وضعیت صادرات استان نسبت به اوایل سال، جهش قابل ملاحظه ای پیدا کرده است.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*