جمعه 28 اردیبهشت 1403

طرح اقدام ملی مسکن

طرح اقدام ملی مسکن

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه فرهیختگان نوشت :«ما یک ویرانه تحویل گرفتیم» جمله‌ای است که تقریبا در ادبیات دولت‌های مختلف مشترک است. اما تیم رسانه‌ای دولت باید به‌طور جدی به این مساله فکر کند که تمرکز بیش از حد بر این موضوع و غفلت از نگاه ایجابی چقدر در افکار عمومی کار می‌کند؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه فرهیختگان نوشت: رئیسی در صحبت‌های سه‌شنبه به مواردی اشاره کرد که بعضا برخی موارد آن را یا در گذشته بیان کرده بود یا دیگر اعضای دولت آن را مطرح کرده بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «ما یک ویرانه تحویل گرفتیم» جمله‌ای است که تقریبا در ادبیات دولت‌های مختلف مشترک است. اما تیم رسانه‌ای دولت باید به‌طور جدی به این مساله فکر کند که تمرکز بیش از حد بر این موضوع و غفلت از نگاه ایجابی چقدر در افکار عمومی کار می‌کند؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور با تبریک حضور وزرای جدید در دولت اظهار داشت: حضور اعضای جدید در دولت فرصتی است تا با بهره‌گیری از تجربیات پیشین و همفکری و استفاده از توانمند‌ی‌ها و ظرفیت‌های جدید، و عزم، اراده و خرد جمعی، ماموریت‌ها و امور مربوط به دولت را موثرتر و کارآمدتر به پیش برد.

خبرگزاری مهر

رشت - استاندار گیلان با انتقاد از سرعت اجرای طرح ملی مسکن در این استان گفت: نگاه علمی به طرح نهضت ملی مسکن در گیلان مورد تاکید است.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: باتوجه به کمبود زمین در روستاها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، مالکان زمین‌های پیرامون روستاها می‌توانند برای بهره‌وری بیشتر از زمین خود، آن را به روستا ملحق کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عملیات اجرایی پروژه 256 واحدی اقدام ملی مسکن شهر اردکان که از شهریور 1400 در زمینی به مساحت تقریبی 7 هکتار و با زیربنای 33 هزار مترمربع آغاز شده بود، تا پایان مرداد تحویل می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور وزارت راه و شهرسازی را مکلف کرد با همکاری شورای پول و اعتبار، راهکارهای قانونی کاهش سود وام‌های بانکی در حوزه مسکن، به ویژه مسکن حمایتی را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - معاون عمرانی فرماندار شهرستان دشت آزادگان گفت: پنج هزار و 200 نفر از اهالی شهرستان دشت آزادگان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال میزان اراضی اخذ شده از دستگاه ها برای ساخت مسکن ملی به 4 هزار و 700 هکتار رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور با اشاره به اخبار برخی رسانه‌ها مبنی بر پرداخت تسهیلات ویژه به کارکنان بانک‌ها، اظهار داشت: پرداخت هرگونه تسهیلات بانکی باید مبتنی بر ضوابط و عادلانه باشد و نباید این احساس در جامعه به وجود آید کسی که به خزانه نزدیک تر است می‌تواند زودتر و بیشتر از منابع بهره ببرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های ذیربط را مأمور کرد تدابیر لازم را به‌گونه‌ای عمل آورند تا افراد نیازمند و حائز شرایط از لیست متقاضیان در طرح مسکن خارج نشوند.

وب‌گاه الف

رئیس‌جمهور، وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های ذیربط را مأمور کرد تدابیر لازم را به گونه‌ای عمل آورند تا افراد نیازمند و حائز شرایط از لیست متقاضیان در طرح مسکن خارج نشوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور گفت: آیین نامه مربوط به تسهیلات نامتعارف کارکنان بانکها اصلاح و به مردم اطلاع رسانی شود.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور گفت: آیین نامه مربوط به تسهیلات نامتعارف کارکنان بانکها اصلاح و به مردم اطلاع رسانی شود.