جمعه 28 اردیبهشت 1403

طرح اقدام ملی مسکن

طرح اقدام ملی مسکن

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون عمران گفت: به نظر بنده اگر لایحه تفکیک وزارت راه و شهرسازی تدوین و تصویب شود می‌تواند به سامان دهی و نظارت بهتر بر فرآیند ساخت مسکن و تأمین نیاز جامعه منجر شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان سال 70 هزار متقاضی طرح جوانی جمعیت زمین دریافت خواهند کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: زمین مورد نیاز برای خانه‌دار شدن 100 هزار نفر از کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی در نقاط مختلف کشور تأمین شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کمیسیون عمران مجلس با طرحی به دنبال تفکیک وزارت راه و شهرسازی است و آن‌طور که سال گذشته محمدرضا رضایی‌کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد رئیس‌جمهور هم با تفکیک وزارت راه و شهرسازی موافق است. البته هنوز این بحث وجود دارد که ممکن است با در دستور کار قرار گرفتن این تفکیک در قالب طرح به دلیل بحث‌های مالی با استناد به ماده 75 شورای نگهبان آن را رد کند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

افزایش بی‌حساب‌وکتاب اجاره‌بها حتی در مناطق کمتر برخوردار و نبود نظارت بر قیمت‌ها سبب نگرانی مستأجران شده و آنها چشم‌انتظار تحقق وعده دولت و خانه‌دارشدن با اجرای طرح نهضت ملی مسکن هستند.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان با بیان اینکه دولت از تمامی ظرفیت خود برای خانه‌دار شدن مردم استفاده کرده است، گفت: سهل‌انگاری در این خصوص از هیچ مدیری پذیرفته نیست زیرا اگر مشکل مسکن حل شود بسیاری از مشکلات اقتصادی مردم حل خواهد شد.

خبرگزاری مهر

کرمان - با دستور رئیس جمهور 320 سامانه قابل حمل خورشیدی به عشایر کوچ‌روی استان کرمان اختصاص یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته کارشناسان مسکن، بساط زمین‌خواران و دلالانی که از معاملات قولنامه‌ای در کشور سوءاستفاده می‌کنند با اعتبارزدایی از اسناد عادی و غیررسمی جمع می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

برای شهرستان ابوموسی شرط فرم جیم را حذف کردیم و هر ایرانی می‌تواند یک خانه در ابوموسی داشته باشد، به هر فرد در قطعات 300 متری زمین تخصیص می‌یابد و وام مسکن نیز داده خواهد شد.

خبرگزاری مهر

رباط کریم - مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: 400 واحد نهضت ملی مسکن در نصیرشهر در هفته دولت افتتاح می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار اجرای کامل همسان‌سازی حقوق بازنشستگان شده‌اند و رئیس‌جمهور خواسته‌اند که به موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و ارتقای معیشت بازنشستگان شخصا ورود کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای شهرستان ابوموسی شرط فرم جیم را حذف کردیم و هر ایرانی می‌تواند یک خانه در ابوموسی داشته باشد، به هر فرد در قطعات 300 متری زمین تخصیص می‌یابد و تسهیلات مسکن نیز داده خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات جدید و تصمیم‌های وزارت جهاد کشاورزی در خصوص تعیین تکلیف قیمت گندم، پرداخت وام و معوقات گندکاران اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - خانواده شهید والامقام حسن دوستکی ضمن میزبانی از معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده نسبت به نحوه واگذاری زمین به مردم انتقاد داشته و پیشنهاد کردند که در راستای خانه‌دار شدن مردم و هموار شدن زمینه ازدواج جوانان، نسبت به جزئیات مربوط به فرم (ج) اصلاحاتی انجام شود تا همه مردم بتوانند برای ساخت خانه‌های ویلایی در طرح ملی مسکن ثبت‌نام کنند.