جمعه 31 فروردین 1403

طرح اقدام ملی مسکن

طرح اقدام ملی مسکن

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در محل مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به‌طور مستقیم پاسخگوی سوالات و مطالبات مردمی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

افتتاح 1278 واحد مسکونی طی آیینی در قالب نهضت ملی مسکن از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مشروح صحبت‌های روسای فدراسیون‌های ورزشی در دیدار با رییس مجلس شورای اسلامی به این شرح است: رضا حیدری: برخی از قوانین داخلی کشور با قوانین فدراسیون‌های جهانی مغایر است رضا حیدری در جلسه مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی با رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روسای فدراسیون‌ها ورزشی، فرماندهان ورزش کشور هستند گفت: روسای فدراسیون‌ها با یک سری قوانین...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

11 تن از روسای فدراسیون‌های ورزشی در دیدار با قالیباف به بیان مشکلات و اداره هر چه بهتر ورزش پرداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور گفت: همکاری دولت عراق در مرزها و در راهپیمایی اربعین حسینی خوب است و دولت و ملت عراق از هیچ تلاشی برای زائران دریغ نمی‌کنند.

خبرگزاری مهر

رؤسای فدراسیون‌های ورزشی در جلسه‌ای با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی مشکلات، دغدغه‌ها و برنامه‌های آتی را برای اداره هرچه بهتر ورزش مطرح کردند.

خبرگزاری تسنیم

11 رئیس فدراسیون‌های ورزشی کشور با رئیس مجلس دیدار کردند و به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود پرداختند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: تاکنون فعالان بخش خصوصی این استان در قالب طرح نهضت ملی مسکن ساخت 18 هزار واحد مسکونی را به صورت انبوه سازی یا خودمالک عهده دار شده‌اند.

خبرگزاری مهر

رئیس اندیشکده حکمرانی هوشمندگفت: در مواردی دیده شده که دهیاری‌ها و شهرداری‌ها درموضوع الحاقات ستاره‌دار تخلف کرده و زمین مرغوب وحاصلخیز کشاورزی را خارج ازضوابط در لیست الحاقات قرار داده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شورای پول و اعتبار سقف فردی تسهیلات پروژه‌های حمایتی مسکن موضوع ماده 4 قانون جهش تولید مسکن را معادل 550 میلیون تومان در تمامی شهرهای کشور به‌صورت یکسان تعیین کرد.

خبرگزاری تسنیم

درحالی بیش از 4 سال از آغاز ساخت پروژه‌های مشارکتی مسکن اندیشه می‌گذرد که مدیرعامل عمران این شهر از تحویل این پروژه‌ها در خردادماه سال آینده خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد گفت: خودم و شما برادران و خواهران ایمانی را به رعایت تقوای الهی دعوت می‌کنم یکی از برجسته‌ترین جلوه‌های تقوا در مناسبت‌های اجتماعی تعریف می‌شود. وی افزود: سخن ما در خطبه اول در خصوص مسئولیت اجتماعی است که با موضوع تقوای...

خبرگزاری مهر

دومین جلسه کمیسیون تخصصی ستاد ازدواج دانشگاهیان جهت «تببین دقیق طرح‌ها و اقدامات عملیاتی اعضای ستاد در دانشگاه‌ها» برگزار شد.