طلایهداران خط مقدم مقابله با کروناویروس در روستاها
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به خطرات ناشی از شیوع کروناویروس در کشور و استان بر لزوم رویکرد عبادت فردی در ماه مبارک رمضان تاکید کرد.
دکتر نوید دانایی در گفتوگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال در ماه مبارک رمضان باید حتیالامکان از برگزاری اجتماعات جلوگیری وعبادت فردی داشته باشیم.
وی با اشاره به تداوم شیوع کووید19 خاطرنشان کرد: متاسفانه همچنان سیر صعودی ابتلا به بیماری کرونا ویروس در مناطق تحت پوشش دانشگاه و کشور ادامه دارد
رئیس علوم پزشکی استان سمنان با تاکید مجدد بر لزوم رعایت نکات بهداشتی، در خانه ماندن و فاصله گذاری هوشمند برای جلوگیری از ابتلا به کرونا ویروس تصریح کرد: استان سمنان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد و توصیه ما به عموم مردم همچنان توجه جدی به بهداشت فردی و توجه به فاصلهگذاری است.
دکتر دانایی از بهبودی و ترخیص 83 درصد مبتلایان به کووید19 در شهرستانهای تحتپوشش این دانشگاه خبر داد و گفت: 412 نفر از 495 بیمار مبتلا به کرونا در چهار بیمارستان تحتپوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان بعد از بازیابی بهبودی و سلامت خود با حال عمومی مساعد مرخص شدند.
وی با اشاره به آغاز هفته سلامت ضمن تبریک این ایام به کادر درمانی و بهداشتی استان افزود: اولین روز از هفته سلامت به نام " بهورز و خانواده بهداشت" نام گذرای شده است.
دبیر ستاد مقابله با کرونا استان با اشاره به جایگاه بهورزها در سلامت مردم خاطرنشان کرد: بهورزان در خط مقدم مبارزه با کروناویروس در روستاها و مراکز بهداشتی هستند. انتهای پیام