جمعه 8 تیر 1403

طوفان مسعود پزشکیان علیه زاکانی و جلیلی / خیال می کنند که عقل کل هستند / سواد نداشتند می‌گفتند بلدیم

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
طوفان مسعود پزشکیان علیه زاکانی و جلیلی / خیال می کنند که عقل کل هستند / سواد نداشتند می‌گفتند بلدیم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای جلیلی گفتند برجام را نپذیریم اما نگفتند جایگزین آن چیست؟ یک عده خیال می کنند که عقل کل هستند.

به گزارش اقتصادنیوز، مسعود پزشکیان در واکنش به اظهارات زاکانی بیان کرد: آنچه که من از اول خدمت عزیزان بیان کردم این بود که کار را با کارشناسان باید حل کرد، به شدت معتقدم باید با کارشناسی حرکت کرد تا مشکلات حل شود. آنچه آقای زاکانی می فرمایند من گفتم سوادش را ندارم. مشکل این است که این افراد هم سوادش را نداشتند اما می گفتند ما بلدیم و کارشناس هستیم. آمدند و نشستند و با نگاه خود چیزی را مطرح کردند.

او افزود: آقای جلیلی گفتند برجام را نپذیریم اما نگفتند جایگزین آن چیست؟ یک عده خیال می کنند که عقل کل هستند. من در مقطع تحصیل همه مقاطع را با نمره عالی بالا آمدم. مشکلات سیاسی و امنیتی را کارشناسان باید حل کنند. چه مشکلی را حل کردند که می گویند ما می خواهیم مشکلات را حل کنیم. می گویند برجام بد است خب بگویند چه راهی را جایگزین آن می کنند. ترامپ و نتانیاهو می گفتند بدترین توافق است، در مجلس هم برادران برجام را آتش زدند اما چه تفاوتی بین این دو است؟ الان هم بگویند ما برجام را نمی پذیریم دیگر و به مردم بگویند چه می خواهند انجام دهند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما باید بپذیریم که مشکلات چیست و کارشناس باید در کارها داشته باشیم. باید اجماع کارشناسی شکل بگیرد نه افرادی که سواد ندارند و توهم دانایی دارند. من استاد تمام دانشگاهم و می فهمم اگر بلد نیستم حرف نزنم، این بلا را چه کسی سر مملکت آورده است؟ مقام معظم رهبری به مجلس فرمودند نظر دهیم و ایشان هر تصمیمی گرفتند ما تبعیت می کنیم. وقتی می گویند نظر دهید من باید نظر شخصی خودم را بگویم.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.