دوشنبه 16 مهر 1403

عارف: تهدیدات صهیونیست‌ها باعث عقب‌نشینی ما نخواهد شد

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
عارف: تهدیدات صهیونیست‌ها باعث عقب‌نشینی ما نخواهد شد

معاون اول رئیس جمهور گفت: هیچ تهدیدی نمی‌تواند ما را از برنامه و از کارهایمان عقب بنشاند و کنار بزاریم راهمان را محکم ادامه خواهیم داد.

محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور در حاشیه مراسم بزرگداشت مجاهد کبیر و پرچم‌دار مقاومت شهید سید حسن نصرالله و اقامه نمازجمعه تهران به امامت رهبر انقلاب اسلامی با رسانه دفتر مقام معظم رهبری گفتگو کرد.

به گزارش مهر، معاون اول رئیس‌جمهور گفت: تهدیدات صهیونیست‌ها برای ما یک شوخی است و 40 سال نشان دادیم که هیچ تهدیدی نمی‌تواند ما را از برنامه و از کارهایمان عقب بنشاند و کنار بزاریم راهمان را محکم ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: ما از این غم‌های سنگین خیلی فراوان داشتیم و تجربه این چهار دهه نشان داده است که هر غم سنگینی داشتیم پشتش یک پیروزی بزرگ و یک انسجام بزرگ ملی را داشتیم و مطمئناً این شهادت سنگین هم ان‌شاءالله انسجام و وحدت و همدلی مجاهدین را بیشتر می‌کند.

عارف بیان کرد: من مطمئنم که خیلی محکم‌تر و باانگیزه‌تر مسیر را ادامه می‌دهند بالاخره بعد از شهید موسوی سید حسن پیدا شد که سال‌های اول خیلی‌ها نگران بودن ولی دیدیم که چه مسیر بهتر و محکم‌تری را ادامه داد. ان‌شاءالله جانشین عزیزش هر کدام از مجاهدین باشد این مسیر را با استواری ادامه خواهد داد.

از میان اخبار

جزئیات مقاله بنی گانتس وزیر دفاع پیشین اسرائیل در نیویورک تایمز

حمله اسرائیل به تاسیسات اتمی ایران؛ از تئوری تا واقعیت!

جنگ ایران و اسرائیل؛ متحدان منطقه‌ای تهران کجای کار هستند؟

انتشار اخبار جعلی در شرایط بحرانی