یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

عربستان امروز به مصاف حریف ایران می‌رود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
عربستان امروز به مصاف حریف ایران می‌رود

تیم ملی عربستان از ساعت 18:30 امروز در آخرین دیدار دوستانه خود پیش از جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه الوکره به مصاف هنگ کنگ می‌رود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عربستان هفته گذشته در یک دیدار دوستانه با یک گل لبنان را شکست داد و روز گذشته هم به مصاف فلسطین رفت که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ملی‌پوشان عربستان امروز در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه الوکره به مصاف هنگ کنگ می‌رود و روبرتو مانچینی، سرمربی عربستان، در بازی امروز به اکثر بازیکنان خود فرصت بازی خواهد داد تا ترکیب نهایی این تیم برای حضور در مسابقات را مشخص کند.

البته به نظر می‌رسد مانچینی تا حدودی به ترکیب ایده‌آل خود دست یافته و نواف العقیدی را درون دروازه قرار خواهد داد و سعود عبدالحمید، علی لاجامی، حسن کادش و محمد البریک چهار مدافع او خواهند بود.

مانچینی در خط میانی نیز عبدالاله المالکی و فیصل الغامدی را در ترکیب قرار خواهد داد و یک خط جلوتر هم عبدالرحمن غریب، محمد کنو و سالم الدوساری بازی می‌کنند. در خط حمله ههم فراس البریکان حضور خواهد داشت.

تیم ملی عربستان در مرحله گروهی جام ملت‌ها با عمان، قرقیزستان و تایلند رقابت می‌کند و هنگ کنگ نیز یکی از رقبای ایران، امارات و فلسطین در گروه C مسابقات خواهد بود.