یک‌شنبه 1 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

خبرگزاری تسنیم

ستاره نیجریه‌ای ناپولی در آخرین روز بازار نقل و انتقالات در قاره سبز هم نتوانست برای خود یک تیم اروپایی جدید پیدا کند و اکنون در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

خبرگزاری دانشجو

قیمت نفت برنت دریای شمال با کاهش 1.89 دلاری به 76.93 دلار در هر بشکه رسید. نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا نیز با 2 دلار و 36 سنت کاهش، به قیمت 73.55 دلار مبادله شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی اسپانیایی روی این بازیکن نظر مثبتی دارد و آمار و عملکرد او باعث شده یکی از گزینه‌های مورد علاقه گاریدو باشد. سرمربی اسپانیایی روی این بازیکن نظر مثبتی دارد و آمار و عملکرد او باعث شده یکی از گزینه‌های مورد علاقه گاریدو باشد. در کارنامه ستاره گابنی سابقه حضور در لیگ‌های آمریکا، قطر، ترکیه، عربستان و... دیده می‌شود. این بازیکن قابلیت بازی در دو پست وینگر راست و مهاجم هدف را دارد...

وب‌گاه ورزش سه

ایوان تونی، مهاجم فصل گذشته برنتفورد انگلیس به الاهلی عربستان پیوست.

خبرگزاری تسنیم

صندوق سرمایه‌گذاری دولتی عربستان بندهای جذابی را در پیشنهاد یک میلیارد یورویی‌اش به مهاجم برزیلی رئال مادرید قرار داده است.

خبرگزاری مهر

سرمربی اسپانیایی تیم فوتسال «ستاره لاوال» فرانسه معتقد است تیم ملی ایران به واسطه تکنیک بالای بازیکنانش می تواند در صورت داشتن آمادگی ذهنی کافی، نقش پررنگی در جام جهانی ایفا کند

خبرگزاری تسنیم

تیم فوتبال الاهلی عربستان به طور رسمی قید جذب مهاجم نیجریه ای ناپولی ایتالیا را زد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این ارزیابی را نشریه انگلیسی میدل ایست آی منتشر کرد. میدل ایست آی نوشت: یک حمله تلافی‌جویانه هماهنگ از سوی ایران و متحدانش، به‌ویژه حزب‌الله به طور فزاینده‌ای محتمل به نظر می‌رسد. در مواجهه با نیاز به تمرکز بر آسیا و اقیانوسیه و جنگ در اوکراین، ایالات متحده به دنبال ایجاد یک اتحاد منطقه‌ای وفادار به منافع خود است. این اتحاد که از نظر تسلیحات و فناوری...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه النصر در عربستان اعلام کرد که وسلی گاسوفا؛ مهاجم 19 ساله برزیلی، را از باشگاه کورینتیانس برزیل به خدمت گرفته است.

وب‌گاه گسترش

مذاکره تیم پرسپولیس با بازیکن آفریقایی، گامی مهم در راستای تقویت تیم و بهبود عملکرد خط تهاجمی این باشگاه است. با توجه به نیازهای کادر فنی، این انتقال می‌تواند نقطه عطفی در فصل جاری پرسپولیس باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

امام صدر در چارچوب برنامه‌ای میان مدت دهها مؤسسه فرهنگی و آموزش حرفه‌ای را راه‌اندازی نمود، که حاصل آن کسب اشتغال و خودکفایی اقتصادی هزاران خانواده بی‌بضاعت و کاهش بی‌سوادی بود.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه استقلال ناچار است در ورزشگاه شهر قدس میزبان بازی‌های آسیایی خود باشد اما سوال اینجاست که شرایط این ورزشگاه مناسب چنین اقدامی هست؟

وب‌گاه ورزش سه

امید عالیشاه؛ کاپیتان پرسپولیس، با انتشار یک استوری در اینستاگرام، پیروزی سرخ‌پوشان مقابل فولاد را تبریک گفت.‌

وب‌گاه ورزش سه

ویکتور اوسیمن پیشنهاد الاهلی عربستان را رد کرد و در ناپولی ماند تا حضور او برابر استقلال و پرسپولیس منتفی شود.