یک‌شنبه 1 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که کامالا هریس خود را برای کارزار نوامبر آماده می کند، گمانه زنی ها در باب سیاست او در ارتباط با خاورمیانه افزایش یافته، گروهی می‌گویند که هریس بعید است دکترین خود را پیش از پیروزی علنی کند. اما گروهی دیگر با استناد به موضع گیری‌های این چهره دموکرات از عزم هریس برای انعقاد معامله‌ای بزرگ با ایران می‌گویند و سردی روابط واشنگتن و تل‌آویو.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت از موافقت عربستان سعودی با از سرگیری اعزام زائران عمره مفرده خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی اولین کاروان عمره در ماه مبارک ربیع‌الاول به مکه و مدینه اعزام خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده چین در سازمان ملل تاکید کرد: ما هرگز اجازه نخواهیم داد همان فاجعه انسانی در غزه در کرانه باختری تکرار شود زیرا این امر به معنای تبدیل کرانه باختری به جهنمی دیگر بر روی زمین است.

وب‌گاه ورزش سه

مصاف الاتحاد و التعاون در هفته دوم لیگ عربستان، با برتری 2-1 یاران کریم بنزما به پایان رسید.

وب‌گاه ورزش سه

محمد سیماکان، مدافع فرانسوی باشگاه لایپزیش، برای پیوستن به النصر عربستان با این باشگاه به توافق رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ناظران می گویند شاید در گذشته چین در رویارویی با بحران های بین المللی به اعتراض های داخل متوسل می شد، اما حالا شی، رهبری این کشور از قواعد کتاب بازی تازه ای پیروی می کند، بدین معنا که رهبری چین با سرکوب معترضان و مخالفان در داخل ترجیح داده که در عصر تازه قدرت نمایی به رزمایش ها به عنوان اهرمی برای چانه زنی متوسل شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اظهاراتی با بیان اینکه ما اظهارات وزرای تندرو اسرائیلی در مورد ساخت کنیسه در مسجد الاقصی را پیگیری می‌کنیم، گفت: من به کشورهای عضو اتحادیه اروپا پیشنهاد داده‌ام تا فهرست تحریم‌ها را گسترش دهند تا وزرای اسرائیلی را نیز شامل شود.

وب‌گاه ورزش سه

هواداران تراکتور در بدو ورود سوکول سیکالشی به شکلی جالب به او خوشامد گفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

خودروهای زرهی در اشکال و اندازه‌های مختلفی وجود دارند. کادیلاک اسکلید و مرسدس‌بنز S کلاس کاندیداهای اصلی برای محافظت از سران کشورها هستند؛ اما احتمالاً در این بین حدس نمی‌زدید که لوسید ایر سافایر نیز به ناوگان این نوع خودروها بپیوندد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر مبارزه با آفات عمومی و همگانی سازمان حفظ نباتات گفت: تاکنون گزارشی از هجوم ملخ صحرایی به استان‌های جنوبی کشور نداشته‌ایم.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو، مهمان ویژه مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا است و قرار است توسط دست رئیس یوفا از او تقدیر شود.

وب‌گاه ورزش سه

فدریکو کیه‌زا در اولین مصاحبه خود به عنوان بازیکن لیورپول در نقش یک لیورپولی دوآتشه ظاهر شد.

خبرگزاری تسنیم

مهاجم بلژیکی تیم فوتبال چلسی با امضای قراردادی رسماً به عضویت تیم ناپولی درآمد.

وب‌گاه ورزش سه

ژوائو کانسلو با نوشتن متنی کوتاه با بارسا و هوادارانش خداحافظی کرد.

وب‌گاه فرارو

ظاهرا باشگاه پرسپولیس با یک وینگر گابنی وارد مذاکره فشرده شده است.

وب‌گاه ورزش سه

روند خروجی های پی اس جی در شرف نهایی شدن است و باشگاه پاریسی توانسته بازیکنان مازاد لوئیس انریکه را به تیم های دیگر انتقال دهد.