شنبه 31 شهریور 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ریاست جمهوری ترکیه در بیانیه‌ای از رایزنی تلفنی رئیس جمهوری این کشور با ولیعهد عربستان درباره جنگ غزه و جنایات رژیم صهیونیستی در این باریکه خبر داد.

وب‌گاه فرارو

النسلا یک سازند صخره‌ای در صحرای شمال غربی عربستان سعودی است که از دو بلوک سنگی متقارن و عظیم تشکیل شده که با شکافی مرموز از هم جدا شدند و روی پایه‌های کوچک طبیعی قرار دارند.

وب‌گاه ورزش سه

مربی تیم ملی ایران درباره شرایط اردوی تیم ملی و دعوت از برخی بازیکنان به صحبت پرداخت.

وب‌گاه ورزش سه

مربی ایرانی به عنوان سرمربی تیم مینی فوتبال امارات انتخاب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان های کشور با بیان اینکه سرقت و مواد مخدر بیشترین جرم زندانیان است، گفت: سرانه فضای زندان های کشور 10 متر است که با استاندارد 13 متری فاصله داریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان های کشور با بیان اینکه سرقت و مواد مخدر بیشترین جرم زندانیان است، گفت: سرانه فضای زندان های کشور 10 متر است که با استاندارد 13 متری فاصله داریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیم ملی جودو نوجوانان و جوانان پسران با ترکیب 10 ملی پوش در پایان مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب 7 مدال طلا، نقره و برنز شدند.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی جودوی نوجوانان و جوانان پسران با ترکیب 10 ملی پوش در پایان مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب 7 مدال طلا، نقره و برنز شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات جودوی نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا از روز هشتم شهریورماه به میزبانی کشور کره جنوبی و در شهر «مونگ یونگ» با حضور 17 کشور آغاز شد و امروز یکشنبه به پایان رسید. تیم ملی پسران ایران با ترکیب 10 جودوکار عازم این رقابت‌ها شد و در مجموع موفق به کسب 7 مدال طلا، نقره و برنز شد. در بخش دختران نیز جودو بانوان با دونماینده حضور پیدا کرده بود که هر...

وب‌گاه ورزش سه

کریس اسمالینگ با باشگاه الفیحای عربستان برای امضای قرارداد به توافق رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آرون بوپندزا در شرایطی نامش به عنوان جدی‌ترین گزینه مدنظر سرخ‌پوشان پایتخت در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه به میان آمده که پست تخصصی او مهاجم هدف است و جذب این بازیکن گابنی می‌تواند با توجه به حضور علی علیپور و عیسی آل‌کثیر و البته ابوالفضل بابایی، رقابت را در خط حمله سرخ‌پوشان پایتخت به اوج خود برسد؛ به‌ویژه آنکه علیپور و آل‌کثیر در زمینه گلزنی فعلاً ناموفق بوده‌اند و صفر گل و البته...

خبرگزاری مهر

تیم‌های جودو نوجوانان و جوانان پسران ایران با ترکیب 10 ملی پوش در پایان مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب 7 مدال طلا، نقره و برنز شدند تا روزهای خوب این رشته پس از سال‌ها رکورد از راه برسد.

وب‌گاه فرارو

سرخ‌پوشان پایتخت برای تکمیل فعالیت خود در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه به دنبال جذب یک عنصر هجومی جدید هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

روز دوم از مسابقات جودو قهرمانی جوانان آسیا با صعود سه نماینده ایران به دیدار پایانی همراه بود تا این تیم در انتظار کسب سه مدال طلا و یک برنر قرار داشته باشد.