یک‌شنبه 1 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد خزایی یکی از بازداشت‌شدگان حج امسال، از زندان عربستان آزاد و راهی تهران شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک روزنامه اسپانیایی از احتمال حضور ستاره اسبق تیم ملی فرانسه و سرمربی پیشین تیم رئال مادرید در عربستان و هدایت تیم فوتبال النصر خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد خزایی یکی از بازداشت‌شدگان حج امسال، از زندان عربستان آزاد و تا ساعت پایانی امروز به تهران باز می‌گردد.

وب‌گاه فرارو

محمد خزائی یکی از بازداشت‌شدگان حج امسال، از زندان عربستان آزاد و راهی تهران شد.

وب‌گاه فرارو

النصر با درخشش کریستیانو رونالدو برابر الفیحا به پیروزی دست پیدا کرد و موقتا به صدر جدول رده‌بندی لیگ عربستان صعود کرد.

وب‌گاه الف

النصر با درخشش کریستیانو رونالدو برابر الفیحا به پیروزی دست پیدا کرد و موقتا به صدر جدول رده‌بندی لیگ عربستان صعود کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در دیداری از هفته دوم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال النصر در استادیوم ملک عبدالله شهر بریده، به مصاف الفیحاء رفت که فوق ستاره پرتغالی توانست پس از مدت ها، از روی ضربه ایستگاهی برای تیمش گلزنی کند. رونالدو که در سه دیدار قبلی این تیم برابر التعاون و الهلال (سوپر جام) و الرائد (هفته اول) گلزنی کرده بود، برای چهارمین بازی متوالی موفق شد...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سرانجام همچنان که پیش بینی می شد باشگاه الهلال توانست با ژائو کانسلو به توافق نهایی برسد و قرارداد امضا کند. رسانه های عربستانی این خبر را تایید کردند و از عقد قرارداد نهایی کانسلو با الهلال خبر دادند. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی هم این خبر را تایید کرد. کانسلو در فصلی که گذشت به صورت قرضی در بارسلونا بازی کرد و آبی اناری ها حاضر به...

وب‌گاه فرارو

سعود عبدالحمید، مدافع باشگاه الهلال امروز با قراردادی رسمی به آاس رم پیوست.

وب‌گاه تابناک

عربستان سعودی با به کارگیری تیمی از بازیگران مطرح هالیودی و هزینه سرسام‌آور 150 میلیون دلاری فیلمی به نام «جنگجوی صحر» ا ساخته که روایتی بحث برانگیز از دلایل بروز جنگ دلایل ایران و اعراب در دوره ساسانیان ارائه می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، سرانجام به شایعات پیرامون پیشنهاد یک میلیارد دلاری برای انتقال به لیگ حرفه‌ای عربستان پاسخ داد.

وب‌گاه فرارو

زوج طلایی فوتبال جهان، زین الدین زیدان و کریستیانو رونالدو، قرار است دوباره به هم بپیوندند. این بار نه در رئال مادرید، بلکه در باشگاه النصر عربستان.

وب‌گاه مشرق نیوز

فارغ از تلاش و تدابیر موفق دولت ایران برای دور زدن تحریم‌های نفتی، تحولات بین‌المللی نیز بستر افزایش فروش نفت را فراهم کرد که حال به‌نظر می‌رسد نتایج انتخابات آمریکا می‌تواند بر آن اثرگذار باشد.

وب‌گاه فرارو

رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی ایران گفت: مردم نگران نباشند، آبیاری هندوانه با فاضلاب کذب محض است و برخی رسانه‌ها بدون راستی آزمایی چنین اخباری را منتشر می‌کنند، هندوانه ایران به ترکیه، اروپا، روسیه و کشور‌های حاشیه خلیج فارس هم صادر می‌شود.

وب‌گاه فرارو

به نظر می‌رسد پس از بایرن مونیخ، کینگزلی کومان نیز با انتقال به الهلال عربستان موافقت کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روبرتو مانچینی ایتالیایی، سرمربی عربستان، 31 بازیکن را انتخاب کرد تا برای بازی اول و دوم مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 آسیایی آماده شوند. این تیم در ورزشگاه کینگ عبدالله در جده به مصاف اندونزی می‌رود و در ورزشگاه دالیان میهمان تیم ملی چین خواهد بود. محمد العیسی، رایان حامد، سامی النجعی، ایمن یحیی، احمد الغامدی و محمد البریک، با نظر مربی سبز‌های...