یک‌شنبه 1 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه خبر آنلاین

در 3 دسامبر 2021، امارات متحده عربی و فرانسه یک قرارداد تسلیحاتی 19 میلیارد دلاری را هم‌زمان با ورود امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه به ابوظبی به‌عنوان بخشی از سفر دو روزه به خلیج‌فارس امضا کردند که طی آن، وی از قطر و عربستان سعودی نیز دیدن کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جلسه مجمع عمومی عادی و فوق العاده انجمن دوستی ایران و عربستان در محل جدید این انجمن برگزار و هیئت رئیسه این انجمن از میان نامزدها انتخاب شدند.

وب‌گاه ورزش سه

ایجنت کینگزلی کومان به ادعای موافقت وینگر بایرن مونیخ با پیشنهاد الهلال عربستان، پاسخ داد.

وب‌گاه ورزش سه

ایکر آلمنا، وینگر 20 ساله خیرونا، به لیگ عربستان و باشگاه القادسیه ملحق خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

محمد باداموسی که تا آستانه انتقال به تراکتور هم پیش رفت، به عقد قرارداد استانداردلیژ درآمد.

خبرگزاری تسنیم

یک روزنامه قطری نوشت که مهاجم تیم فوتبال العین امارات قرارداد همکاری‌اش با این تیم را تا 4 سال دیگر تمدید کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کابینه اسرائیل مدعی شد ایران برای حمله تلافی‌جویانه به اسرائیل در حال تدارک یک جبهه دیگر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز وکلا گفت: مرکز وکلا با تشکیل کارگروهی با پیگیری‌های مستمر موضوع از ستاد حقوق بشر قوه قضاییه، وزارت خارجه، تلاشی مجدانه برای آزادی این فرد کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز وکلا گفت: مرکز وکلا با تشکیل کارگروهی با پیگیری‌های مستمر موضوع از ستاد حقوق بشر قوه قضاییه، وزارت خارجه، تلاشی مجدانه برای آزادی این فرد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، الهلال عربستان رقیب استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا پس از جذب ژائو کانسلو از منچسترسیتی، حالا به دنبال نهایی کردن یک خرید بزرگ دیگر از اروپاست. به گفته فابریزیو رومانو، باشگاه عربستانی پیشنهاد بزرگی برای جذب وینگر 28 ساله بایرن مونیخ ارائه کرده و مدیران این تیم نیز آماده پذیرش پیشنهاد الهلال و فروش کومان به آن‌ها هستند. در حال حاضر تصمیم نهایی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاید شما نیز از خود پرسیده یا از دیگران شنیده باشید که رونالدو چند فرزند دارد؟ مادر بچه های رونالدو کیست؟ رونالدو چند همسر و فرزند دارد؟ فرزندان رونالدو همواره مانند خود او زیر ذره بین بوده اند، همانطور که زندگی خصوصی و روابط عاشقانه کریستیانو رونالدو مورد بررسی رسانه ها و انظار عمومی قرار داشته است. کریستیانو رونالدو و جورجینا بالاخره ازدواج کردند؟ کریستیانو رونالدو به همراه نامزدش...

خبرگزاری تسنیم

برخی رسانه‌ها از پیشنهاد یک میلیارد یورویی تیم فوتبال الاهلی عربستان برای جذب وینیسیوس جونیور برزیلی خبر دادند.

خبرگزاری مهر

مدیر کل کنسولی وزارت امور خارجه گفت: محمد خزائی یکی از بازداشت‌شدگان حج امسال، با پیگیری وزارت امور خارجه از زندان عربستان آزاد شد و عصر امروز وارد تهران می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که طبق گفته دبیر کارگروه نظارت بر استانداردسازی ورزشگاه‌های کشور، استادیوم آزادی تهران نمی تواند میزبان دیدارهای آسیایی باشد اما پرسپولیسی ها روی این موضوع تاکید دارند.