یک‌شنبه 1 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه فرارو

انگار حق با کسانی است که می‌گویند جواد نکونام نقشی در جذب بازیکنان بوسنیایی نداشته، هرچند بی خبری او بهانه خوبی برای سکوتش در قبال این دخالت آشکار نیست اما حالا زوایای تازه‌ای از این فاجعه روشن شده است.

خبرگزاری تسنیم

زائران ایرانی مدینه بعد پس از 5 روز حضور در شهر پیامبر (ص) و زیارت حرم شریف نبوی و جنت البقیع این شهر را ترک می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از انتقال 123 حاجی برای درمان و از طریق فرودگاه به ایران خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: آقای پزشکیان راه سختی را در پیش دارد. چون دولت را از یک دولت ناکارآمد و کمتر از متوسط تحویل می‌گیرد و برای معرفی دولت خودش هم فرصت کمی دارد. قاعدتا باید بیشترین رایزنی‌ها را برای انتخاب چهره‌های برجسته و ژنرال‌هایی که گوشه‌نشین شده‌اند بگذارد.

وب‌گاه فرارو

جورجینا رودریگس، شریک زندگی کریستیانو رونالدو پس از حذف پرتغال از یورو 2024 ویدئوی کوتاهی از بازگشت کریس به خانه و حضور در کنار همسر و فرزندانش منتشر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

ستاد مکه مکرمه اعلام کرد: 27 زائر ایرانی در عربستان جان باختند که پیکر 12 نفر از جان باختگان دفن و 9 پیکر نیز به ایران منتقل شده است.

وب‌گاه فرارو

ستاد مکه مکرمه اعلام کرد: 27 زائر ایرانی در عربستان جان باختند که پیکر 12 نفر از جان باختگان دفن و 9 پیکر نیز به ایران منتقل شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در نشست خبری امروزش اظهار داشت: یک تلاش چندین ماهه شبانه‌روزی انجام شد و بخش بزرگی از الزمات را در فدراسیون انجام دادیم، اینکه من مصاحبه نمی‌کنم و همه اخبار از طریق فدراسیون صورت می‌گیرد و جلسات بدوی و استیناف ما با شکل و شمایل خاصی برگزار می‌شود، همه به دلیل الزامات AFC است و اگر رعایت نکنیم ممکن است محروم...

وب‌گاه فرارو

‌کاپیتان استقلال در یک استوری اینستاگرامی پاسخی مبهم به شایعات مطرح شده در فضای مجازی داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر، از انتقال 123 حاجی برای درمان و از طریق فرودگاه به ایران خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مصطفی زارعی، رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در نشست خبری امروزش اظهار داشت: یک تلاش چندین ماهه شبانه‌روزی انجام شد و بخش بزرگی از الزمات را در فدراسیون انجام دادیم، اینکه من مصاحبه نمی‌کنم و همه اخبار از طریق فدراسیون صورت می‌گیرد و جلسات بدوی و استیناف ما با شکل و شمایل خاصی برگزار می‌شود، همه به دلیل الزامات AFC است و اگر رعایت نکنیم ممکن است محروم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کویت و عربستان حمله روز شنبه رژیم صهیونیستی به مدرسه‌ای در النصیرات را محکوم کردند.

وب‌گاه فرارو

داوری که بزرگترین رسوایی یورو 2024 را رقم زد، به خانه فرستاده شد و دیگر در این تورنمنت قضاوت نخواهد کرد.

وب‌گاه فرارو

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، مهدی لیموچی، به زودی با پیراهن پرسپولیس عکس یادگاری خواهد گرفت.

وب‌گاه فرارو

بازیکنان الاتحاد کریم بنزما را دلیل اتفاقات اخیر باشگاهشان می‌دانند و دوست ندارند در فصل جدید همچنان با این بازیکن همبازی باشند.