یک‌شنبه 1 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه فرارو

بازیکنان الاتحاد کریم بنزما را دلیل اتفاقات اخیر باشگاهشان می‌دانند و دوست ندارند در فصل جدید همچنان با این بازیکن همبازی باشند.

وب‌گاه فرارو

رییس پیشین انجمن پاراوزنه‌برداری بعد از برکناری از این سمت گفت: 4 سال در کنار تیم پاراوزنه برداری بودم و برای موفقیت تک تک ورزشکاران از هر کمکی که از دستم برآیدکوتاهی نخواهم کرد.

خبرگزاری مهر

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر، از انتقال 123 حاجی برای درمان و از طریق فرودگاه به ایران خبر داد.

وب‌گاه فرارو

مسابقات فوتبال زیر 20 سال کافا یا همان آسیای مرکزی از 15 تیر به میزبانی جلال آباد قرقیزستان آغاز شد. مسابقاتی که دیشب با یک اتفاق تاریخی برای داوری ایران همراه بود.

وب‌گاه فرارو

مدیران استقلال از کاپیتان فصل گذشته این تیم خواسته اند که خودش هم پیگیر کارهای دریافت مجوزش باشد.

وب‌گاه فرارو

اتحادیه جهانی کشتی در آستانه المپیک یک خلاقیت خاص برای قهرمانان این رشته را به نمایش گذاشت.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل باشگاه پیکان با استناد به اینکه فساد در باشگاه مس رفسنجان محرز شده است تأکید کرد، خودروسازان باید به لیگ برتر برگردند.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل باشگاه سپاهان تأکید کرد، رامین رضاییان با این باشگاه یک سال دیگر قرارداد دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در عربستان و ابوظبی، سرمایه‌گذاری‌ها و تلاش‌های قابل توجهی به سوی انرژی‌های تجدیدپذیر سرازیر شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در عربستان و ابوظبی، سرمایه‌گذاری‌ها و تلاش‌های قابل توجهی به سوی انرژی‌های تجدیدپذیر سرازیر شده‌اند.

خبرگزاری مهر

سفرا و مقامات سفارتخانه‌های هشت کشور و روسای دانشگاه‌ها و مقامات علمی از کشورهای روسیه، بلاروس، عراق، چین ارمنستان با رئیس دانشگاه تهران دیدار کردند.

خبرگزاری تسنیم

سفرا و مقامات سفارتخانه‌های هشت کشور و روسای دانشگاه‌ها و مقامات علمی از کشورهای روسیه، بلاروس، عراق، چین و ارمنستان در راستای گسترش روابط علمی با دانشگاه تهران با رئیس دانشگاه تهران دیدار و گفتگو کردند.

وب‌گاه عصر ایران

این برنامه که با 105 جراحی در سال اول شروع شد، اکنون به نقطه عطف قابل توجهی از 400 عمل جراحی قلب رباتیک موفق رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهوری ایران، گمانه‌زنی‌ها درباره رویکرد دستگاه دیپلماسی ایران افزایش یافته است. گروهی بر این باورند که امروز غرب فرصت دارد تا سیاست های اشتباه خود را جبران کرده و راه را برای توافقی منطقی با ایران هموار سازد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: با توجه به در پیش بودن ایام اربعین، قرار است بانک مرکزی به هر زائر اربعین 200 هزار دینار، ارز که در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مبادله می‌شود و هیچ کامزدی هم دارد تخصیص بدهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افشین پیروانی فصل بعد هم به عنوان سرپرست به کار خود ادامه خواهد داد. افشین پیروانی فصل بعد هم به عنوان سرپرست به کار خود ادامه خواهد داد . به گزارش عرشه آنلاین، از مدتها قبل زمزمه‌هایی در مورد پایان همکاری باشگاه پرسپولیس و افشین پیروانی در رسانه‌ها مطرح بود و هر بار نیز نفرات مختلفی به عنوان جانشین او مطرح می‌شد. جالب اینجاست که این شایعات طی چند روز اخیر به اوج رسید و حتی عنوان شد...