دوشنبه 2 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

خبرگزاری مهر

مدیر عملیات حج تمتع گفت: بیش از 70 درصد از زائران ایرانی از سرزمین وحی خارج شده و به میهن بازگشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایرنا: یماری تب دنگی یک بیمار ویروسی است که از گزش پشه آئدس ایجاد می‌شود. به شرطی که این پشه قبلا فردی را که ویروس این بیماری را داشته نیش زده باشد و بر اثر گزش افراد، ویروس این بیماری را به فرد دیگر منتقل کند. در غیر این صورت گزش این پشه به تنهایی خطری ندارد. بیماری تب دنگی یک بیمار ویروسی است که از گزش پشه آئدس ایجاد می‌شود. به شرطی که این پشه قبلا فردی را که ویروس این بیماری را داشته...

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 22 سنت معادل 0.25 درصد کاهش به 86 دلار و 32 سنت رسید.

وب‌گاه تابناک

آخرین پرواز حجاج از عربستان به ایران، بامداد روز شنبه 23 تیرماه (هشتم محرم) انجام می‌شود و بدین ترتیب عملیات انتقال حج تمتع در سال 1403 پایان می‌یابد.

وب‌گاه فرارو

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به تعداد پروازها، در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد روزانه تا هشت نفر نیروی بهداشتی مراقبت‌های بهداشتی را انجام می‌دهند و برای مسافران و افراد مشکوک به بیماری، تست رپید انجام می‌شود که این برنامه تا قبل از تاسوعا و عاشورای حسینی که برنامه بازگشت حجاج به کشور به اتمام می‌رسد، ادامه می‌یابد.

خبرگزاری تسنیم

آخرین پرواز حجاج از عربستان به ایران، بامداد روز شنبه 23 تیرماه (هشتم محرم) انجام می‌شود و بدین ترتیب عملیات انتقال حج تمتع در سال 1403 پایان می‌یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یماری تب دنگی یک بیمار ویروسی است که از گزش پشه آئدس ایجاد می‌شود. به شرطی که این پشه قبلا فردی را که ویروس این بیماری را داشته نیش زده باشد و بر اثر گزش افراد، ویروس این بیماری را به فرد دیگر منتقل کند. در غیر این صورت گزش این پشه به تنهایی خطری ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیماری تب دنگی، با تغییرات آب و هوایی و سفرهای خارجی در برخی از استان‌های کشور شیوع پیدا کرده است که زنگ خطر آن در خراسان رضوی نیز به صدا درآمده است و این امر رعایت اصول پیشگیری از ابتلا بدان را ضروری کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با وجود هشدارهای داده شده باید کاربران سعی کنند از شبکه‌های وای فای عمومی استفاده نکنند چون بهترین مکان برای هکرها خواهد بود. در این شرایط بهترین کار استفاده از شبکه اینترنت همراه است.

خبرگزاری تسنیم

تیم فوتبال النصر عربستان در پرتغال بدون ستاره‌های نامدارش از جمله کریستیانو رونالدو اردوی تابستانی را برپا کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کانال حزب غربگرای «اتحاد ملت»، در توجیه این که چرا آمریکا و دولت‌های اروپایی (انگلیس و فرانسه و آلمان)، پیروزی آقای پزشکیان در انتخابات ایران را تبریک نگفته‌اند، نوشت: چون، شنبه تعطیلی آنهاست!

وب‌گاه ورزش سه

بالاخره تکلیف طرف سخت جدول، جمعه شب مشخص شد و اسپانیا و فرانسه بعد از پشت سر گذاشتن دو بازی سخت و پر فشار و شکست حریفان، در نیمه نهایی مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مصطفی معین می‌گوید: گناه دانشگاه و دانشجو چه بود؟ این بود که در صحنه بودند و در دوم خرداد آن حماسه را خلق کردند و برای ایجاد تحول در اداره کشور پیشتاز شدند، اینکه کمک کردند که فردی با رویکردی نوع‌دوستانه و اصلاح‌طلبانه، با رویکرد تنش‌زدایی در سیاست خارجی انتخاب شود، آیا گناه بزرگی بود؟ به همین دلیل از همان دولت اصلاحات بحران‌های هر 9 روز یک بار شروع شد، طوری‌که کار به کوی دانشگاه رسید،...

وب‌گاه ورزش سه

بازیکنان و اعضای هیئت مدیره الاتحاد از حواشی که کریم بنزما برای این تیم به وجود آورده، ناراضی هستند.

وب‌گاه ورزش سه

الهلال برای جذب ستاره بلژیکی آیندهوون، با آرسنال و لیورپول وارد رقابت شده است.