دوشنبه 2 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عصر ایران

علی باقری کنی درباره سفر بن سلمان به ایران گفت: سفر پادشاه عربستان به ایران در دستور کار ما و سعودی‌هاست. باید دولت جدید مستقر شود تا بحث ادامه پیدا کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه های الخلیج و البیان از نهایی شدن انتقال شهریار مغانلو به اتحاد کلباء خبر دادند.

وب‌گاه ورزش سه

روزنامه های الخلیج و البیان از نهایی شدن انتقال شهریار مغانلو به اتحاد کلباء خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خرازی: نیاز به توافق جدید نیست، برجام همچنان قابل اجراست به شرط آنکه آمریکا به این توافق برگردد / گفت‌گوی مستقیم با آمریکا از دستور کار ما خارج است / اگر با استفاده از سازوکار ماشه، قطعنامه‌های پیشین شورای امنیت بازگردد، ایران واکنش شدیدی در قالب تغییر راهبرد هسته‌ای خود نشان خواهد داد سیدکمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در مصاحبه با یک روزنامه انگلیسی درباره مسائل مختلف بین‌المللی...

وب‌گاه فرارو

پژوهش‌گر حوزه آب و محیط زیست گفت: «همه کارشناسان دغدغه‌مند در حوزه آب و محیط زیست تأکید می‌کنند که به‌منظور کاهش تبعات تنش و بحران آب، یگانه راهکار باقیمانده اصلاح سیاست‌های کلان و فراهم شدن امکان تعامل با جهان، پیوستن به FATF و احیای برجام معرفی می‌کنند تا در اثر آن امکان بهره‌برداری از سایر پتانسیل‌های کشور به خصوص توسعه گردشگری فراهم و فشار از روی منابع آب برداشته شود.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ریاست جمهوری تونس با صدور بیانیه‌ای صبح امروز (چهارشنبه) اعلام کرد رئیس‌جمهور این کشور تاریخ ششم اکتبر 2024 را موعد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تعیین کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی باقری کنی وزیر امور خارجه در حاشیه هیأت دولت، اظهار کرد: در عرصه لبنان، مقاومت به‌عنوان یک بازیگر فعال هم در عرصه میدان و هم دیپلماسی نقش‌آفرینی‌هایی داشته که بازدارندگی ایجاد کرده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ سرپرست وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی درباره رویکرد احتمالی دولت آینده در برابر ترامپ گفت: مولفه ها و ظرفیت های قدرتی که برای ایران در گذشته ایجاد شده است آمدن و رفتن یک...

وب‌گاه الف

سرپرست وزارت خارجه با تاکید بر اینکه لبنان قطعا یک جهنم بدون بازگشت برای صهیونیست ها خواهد بود، خاطر نشان کرد: در عرصه لبنان مقاومت به عنوان یک بازیگر فعال در عرصه عملیاتی ومیدانی ودیپلماسی نقش‌آفرینی هایی داشته است که بازدارندگی های لازم را ایجاد کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر خارجه امارات با آنتونی بلینکن، همتای آمریکایی خود به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد و 2 طرف طی این تماس تلفنی به بررسی آخرین تحولات منطقه و تلاش‌های صورت گرفته در راستای حصول آتش‌بس فراگیر و همیشگی و رفع نیازهای بشردوستانه غیرنظامیان در نوار غزه پرداختند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

تیم فوتبال سپاهان اگر چه با بمب ترکاندن در فصل نقل و انتقالات لیگ بیست و سوم شروع کرد، اما به دلیل حواشی مختلف روزهای سخت و دشواری را سپری کرد.

وب‌گاه ورزش سه

استفانو پیولی، سرمربی سابق میلان، با مدیران باشگاه الاتحاد برای قبول هدایت این تیم به توافق رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه «پاستور شماره 14»، مناظره زنده میان نمایندگان دو منتخب راه یافته به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری است که باتوجه به دو مرحله‌ای شدن چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری و در چارچوب افزایش فرصت تبیین مواضع و روشنگری برنامه‌های این دو منتخب در ستاد انتخابات سازمان صداوسیما طراحی و از آنتن 5 شبکه رادیویی ایران، جوان، تهران، فرهنگ و انتخاب پخش می‌شود. این...

خبرگزاری مهر

کنفرانس منطقه‌ای سازمان حقوقی مشورتی آسیا و آفریقا (آلکو) با موضوع «پیشگیری و مقابله با تروریسم؛ نگرش‌های آسیایی - آفریقایی» آغاز شد.