دوشنبه 2 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه ورزش سه

کریستوف گالتیه حاضر نشد که به عنوان جانشین گایاردو، روی نیمکت الاتحاد بنشیند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون سازمان حج و زیارت درباره برنامه ایران برای عمره، اظهار کرد: در حال پیگیری هستیم. ضرورت دارد مقدمات کار با عربستان مهیا شود، از طرفی، تیم‌های اجرایی درحال هماهنگی با شرکت‌های سعودی هستند.

وب‌گاه گسترش

بعد از مشکلاتی که درباره فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند به وجود آمد، این بازیکن یکبار دیگر پشیمانی خود را اعلام کرده و درخواست بازگشت داده است. رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که پس از دوران محرومیت به باشگاه بازگشت، اکنون با سؤالی مواجه است که آیا برنامه‌ریزی خاصی در خصوص پرداخت طلب بیرانوند انجام شده است تا احتمال بروز ناخشنودی و اقدامات عاطفی از سوی او کاهش یابد؟

وب‌گاه ورزش سه

عربستان قصد دارد نخستین بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی را در استادیوم الجوهره برگزار کند.

وب‌گاه ورزش سه

الکس تلس با پیشنهادی از ترکیه مواجه شده و ممکن است که النصر را ترک کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه چین تاکید کرد که وسیه و چین کشورهای مستقلی هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در مذاکرات روز چهارشنبه انصارالله با دولت مستعفی یمن، دو طرف فهرستی متشکل از حدود 400 زندانی و اسیر که ممکن است مبادله شوند میان خود رد و بدل کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمیته امور اسیران دولت نجات ملی یمن درتوافق اخیر خود با دولت مستعفی یمن، رهبر حزب «اصلاح» و سیاستمدار متحد و نزدیک به این دولت را آزاد می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اینکه می‌گوییم خاورمیانه منطقه‌ای ناآرام است، دست کم گرفته شده است. با این حال، محوریت آن در ثبات جهانی اغلب هنوز فراموش می‌شود. در واقع، منطقه می‌تواند برای جهان بسیار مخرب تر باشد، اگر در مرکز شبه جزیره یک کشور با نفوذ در شراکت با عربستان و شرکای آن در شورای همکاری لنگر نینداخته باشد. تقویت این لنگر با ائتلاف امنیتی رسمی ایالات متحده و عربستان سعودی می‌تواند به حفظ شورای همکاری خلیج...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایرنا: علی باقری، سرپرست وزارت خارجه روز چهارشنبه در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه لبنان قطعا یک جهنم بدون بازگشت برای صهیونیست ها خواهد بود، خاطرنشان کرد:«‌در عرصه لبنان مقاومت به عنوان یک بازیگر فعال در عرصه عملیاتی و میدانی و هم در عرصه دیپلماسی نقش آفرینی هایی داشته است که بازدارندگی‌های لازم را ایجاد کرده است.» باقری در پاسخ به این پرسش خبرنگاران که آیا احتمال...

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس اقتصادی با بیان این که برآورد این است که 50 درصد تورم کنونی به دلیل تحریم‌هاست، می گوید: من فکر می‌کنم به جز یک اقلیت کوچک، اکثریت بزرگی امروز در حکومت و در مردم، خواسته اصلی‌شان رفع تحریم‌ها است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که زمزمه ها در باب حمله ماجراجویانه اسرائیل به مواضع حزب الله اوج گرفته، گروهی از تحلیلگران از نسخه چهره های افراطی کابینه نتانیاهو درباره کرانه باختری می گویند. به باور آنها جریان رادیکال از مدت ها پیش برای اشغال این سرزمین خیز برداشته اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار ارز تهران امروز شاهد روند نزولی قیمت‌ها نسبت به روز گذشته است و قیمت لیر ترکیه هم پایین آمد و با کاهش 20 تومانی که داشت، 1860 تومان قیمت گذاری و معامله شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیا واجدین شرایط رأی، با عدم شرکت در انتخابات، زمینه‌ساز پیروزی انتخاباتی جلیلی، فعال‌سازی مکانیزم «ماشه» و آغاز دوره‌ای از سقوط اقتصاد، گرانی‌های کمرشکن و تنگنای روزافزون تامین معیشت را خواهند داد؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال پرتغال در حالی دوشنبه‌شب با برتری مقابل اسلوونی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی یورو 2024 شد که کریستیانو رونالدو برای چهارمین بازی پیاپی در این مسابقات، نتوانست گلزنی کند تا همچنان طلسم گل نزدن او در این دوره پابرجا بماند. به اعتقاد برخی کارشناسان فوتبال اشک‌های او پس از اینکه مقابل اسلوونی یک پنالتی را از دست داد نیز حاکی از آن است که ستاره...

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.