دوشنبه 2 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال پرتغال در حالی دوشنبه‌شب با برتری مقابل اسلوونی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی یورو 2024 شد که کریستیانو رونالدو برای چهارمین بازی پیاپی در این مسابقات، نتوانست گلزنی کند تا همچنان طلسم گل نزدن او در این دوره پابرجا بماند. به اعتقاد برخی کارشناسان فوتبال اشک‌های او پس از اینکه مقابل اسلوونی یک پنالتی را از دست داد نیز حاکی از آن است که ستاره...

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس اقتصادی گفت: میرزایی تصریح کرد: برخی از کشورهای اطراف ایران تا حدود 80 میلیارد دلار توانستند سرمایه‌گذاری خارجی جذب کنند، اما در مقابل ما سالانه 20 میلیارد دلار هم سرمایه‌مان را فراری دادیم.

وب‌گاه عصر ایران

استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی، با امضای قراردادی سه ساله با باشگاه الاتحاد عربستان، به گران‌ترین مربی باشگاهی دنیا تبدیل شد.

وب‌گاه ورزش سه

لیست بین المللی داوران ایران، بزرگترین و مهمترین چالش اعضای کمیته داوران است که پس از خداداد افشاریان با دو عضو جدید که جوادی و نیرویار هستند به کار خود ادامه می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در باب احیای روابط دیپلماتیک ایران و عربستان تفسیرهای متفاوتی ارائه شده، گروهی براین باورند که این رخداد زمینه ساز ثبات نسبی در خاورمیانه بوده، اما گروهی دیگر با اشاره به اختلاف های حل نشده تهران و ریاض و همچنین خواسته های این دو بازیگر از یکدیگر مدعی اند در این زمینه پیشرفتی حاصل نشده است.

وب‌گاه عصر ایران

باشگاه النصر عربستان با ارائه پیشنهادی 60 میلیون یورویی به دنبال جذب ادرسون، سنگربان برزیلی منچسترسیتی در تابستان پیش رو است. این اقدام النصر رقابتی جدی را با الاتحاد، دیگر تیم خواهان ادرسون، ایجاد کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

روزنامه اسپورت اعلام کرد منچسترسیتی به بارسلونا اطلاع داده که قرارداد قرضی ژوائو کانسلو را تمدید نکرده و او تنها دائمی می‌تواند به بارسا منتقل شود.

وب‌گاه فرارو

باشگاه النصر قصد دارد ادرسون مورائس، دروازه بان برزیلی منچسترسیتی را با قراردادی دو ساله به خدمت بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت حج و عمره عربستان سعودی آخرین وضعیت اعزام حج عمره را اعلام کرده که بر اساس آن صدور ویزای عمره از ابتدای ماه محرم خواهد بود. همزمان محدودیت‌های جدید برای بار حجاج به ایران اعلام شده است.

وب‌گاه فرارو

ستاد عملیات مکه با اشاره به حضور نیمی از زائران ایرانی در عربستان گفت: «تاکنون 9 نفر از زائران فوت‌شده در حج به ایران منتقل شده‌اند و زمینه انتقال اجساد دو زائر دیگر به کشور فراهم شده است و 12 زائر جان‌باخته نیز در عربستان به خاک سپرده شده‌اند.»

خبرگزاری مهر

مدیر مبارزه با آفات عمومی سازمان حفظ نباتات کشور از پایان مبارزه با آفت سن گندم و مبارزه با ملخ‌های بومی در سطح 94 هزار هکتار در کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان انرژی اتمی دولت روحانی گفت: جلیلی سخت تصمیم می‌گیرد و یک مدیر جزئی‌نگر است و مدیریت کلان با روحیه او سازگار نیست

وب‌گاه خبر آنلاین

در هر دو مناظره بین پزشکیان و جلیلی ماجرای حمله تندروها به سفارت خانه ها مطرح شد، اما سعید جلیلی زیر بار حضور حمله کنندگان به سفارتخانه در ستادش نرفت، شاید مرور اسامی برخی از حاضران در حمله به سفارت انگلیس و حامیان بیرونی آنها خالی از لطف نباشد

وب‌گاه خبر آنلاین

در شرایطی به استقبال انتخابات ریاست‌جمهوری می‌رویم که سوال مهمی که امروز در میان افکارعمومی مطرح می‌شود، این است که ایده دو کاندیدا برای نجات اقتصاد ایران چیست.

خبرگزاری تسنیم

ستاره خط حمله تیم فوتبال اتلتیکومادرید به مشتریانش پاسخ منفی داد تا یک فصل دیگر در کنار روخی بلانکو بماند.