دوشنبه 2 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس ستاد انتخابات کشور تعداد شعب سیار اخذ رأی را حدود 15 هزار شعبه اعلام کرد و افزود: رای‌گیری در حدود 90 هزار نقطه در داخل و خارج از کشور انجام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: روز شنبه تا قبل از ظهر به هر میزان که اطلاعات انتقال داده شود، نتایج در اولین فرصت اعلام می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی ایران در سه دوره از مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 با کره شمالی همگروه شده که نتایج جالبی به دست آمده است.

وب‌گاه عصر ایران

بیشترین بازدیدکنندگان در این ماه به تریتب از روسیه، آلمان، آمریکا، ایران، بریتانیا، فرانسه و عربستان سعودی بودند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز در بازار ارز تهران قیمت ها شیب صعودی را در پیش گرفتند و قیمت لیر ترکیه هم بالا رفت و با رشد 10 تومانی به 1860 تومان رسید.

وب‌گاه الف

انتخابات، عرصه سرنوشت‌ساز برای هر جامعه‌ای است که در آن، مردم با انتخاب خویش، مسیر آینده را ترسیم می‌کنند، در این میان، دانشگاهیان به عنوان قشری فرهیخته و صاحب‌نظر، در هدایت افکار عمومی و ارتقای سطح مشارکت سیاسی نقشی اساسی دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های عربستانی قرار است در تابستان سال جاری هم خرید‌های سرشناس و گرانقیمتی داشته باشند. باشگاه القادسیه چراغ نخست را با قدرت روشن کرد و کاپیتان سابق رئال مادرید را جذب کرد. ناچو باوجود آنکه از رئال مادرید پیشنهاد تمدید قرارداد داشت، اما رقم باشگاه القادسیه آنقدر بالا بود که این بازیکن را وسوسه کرد و او رسما راهی لیگ عربستان شد. بدون شک ناچو اولین...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقررات خروج آب زمزم همراه زائران از عربستان با محدودیت‌هایی مواجه است که البته حدود آن را معمولا شرکت‌های هواپیمایی تعیین می کنند. به گزارش عرشه آنلاین؛ طبق سیاست عربستان، تنها چند شرکت هواپیمایی می‌توانند آب زمزم را از فرودگاه‌های جده، ریاض یا مدینه خارج کنند. براساس خط مشی حمل آب زمزم همراه زائر، خطوط هوایی، که عربستان تعیین کرده است این امکان را به هر زائر داده‌اند که 5 لیتر آب زمزم...

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ژاپن می‌گوید که تمام تلاش خود را خواهد کرد تا تیمش را از دور اول به جام جهانی برساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی در چهلمین روز شهادت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش به ملت ایران مجددا تسلیت گفت.

وب‌گاه عصر ایران

باشگاه الاتحاد عربستان با برنامه‌ای بلندمدت، قصد دارد محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، را در تابستان 2025 به صورت رایگان به خدمت بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در جریان برگزاری مراسم شهدا پرواز اردیبهشت، جمیله علم الهدی از همدلی مردم ایران تشکر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: در جریان مراسم اربعین شهدا خدمت تصاویری از حضور فرزند مقام معظم رهبری منتشر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهاجم مشهور آسیایی مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

قرعه مناسب اردن آنها را در آستانه صعود به جام جهانی قرار داده است.