دوشنبه 2 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با آغاز جنگ غزه، نقش انصار الله در معادلات منطقه برجسته تر شد. در همین راستا گروهی از منابع آگاه مدعی اند که این گروه در عراق توانسته نفوذ را گسترش داده و هم صدا با محور مقاومت این کشور در بازتعریف معادلات نقش آفرین باشد.

وب‌گاه ورزش سه

رسانه نزدیک به اینتر میلان از برگزاری بازی دوستانه اینتر و الاتحاد عربستان خبر داده است.

وب‌گاه ورزش سه

تحلیلگر و کارشناس سعودی معتقد است که تیم مانچینی باید برای کسب رتبه دوم گروه رقابت کند.

وب‌گاه ورزش سه

روزنامه الرایه قطر اعلام یزن النعیمات، بازیکن اردنی باشگاه الاهلی، پس با پرداخت مبلغ یک میلیون دلار قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

مدافع مراکشی الشباب عربستانی تصمیم به جدایی از این تیم گرفته است.

وب‌گاه ورزش سه

مهاجم برزیلی النصر در گفت‌وگویی به تمجید از پیشرفت فوتبال در عربستان پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز گذشته در ایران و خارج از کشور با 61 میلیون و 452 هزار و 321 نفر واجد شرایط رای دادن برگزار شد. انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری‌- به دنبال سقوط بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری و همراهانش در سومین سال دولت سیزدهم و شهادت آنها - روز گذشته زودتر از موعد برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی رسانه‌های عربی در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران که 40 روز پس از شهادت ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور سابق دیروز جمعه در سراسر کشور برگزار شد، به تحلیل و تبیین این رویداد پرداختند. شبکه العربیه عربستان سعودی در گزارشی با عنوان اینکه ایرانی‌ها به جانشین اصلی رئیسی رای می‌دهند، می‌نویسد: از دید مقامات ارشد ایران بهترین نامزد کسی است که از صمیم قلب به مبانی انقلاب و نظام ایمان داشته...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سفیر ایران در ریاض در اظهاراتی گفت: عربستان سعودی پیشتر با اخذ ارای ایرانیان مقیم در ریاض و جده موافقت کرد و بر همان اساس تدابیر لازمه جهت اخذ آرای ایرانیان مقیم صورت گرفت. عنایتی گفت: با توجه به حضور حجاج ایرانی در مکه مکرمه و مدینه منوره، و در پرتو گستره روابط برادرانه 2 کشور، از مقامات این کشور برای شرکت هموطنان ایرانی در چهاردهمین دوره انتخابات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: همزمان با آغاز جنگ روسیه در اوکراین و تمرکز مسکو بر میدان نبرد، پویایی تهران در قلب آسیا تغییر کرد؛ گزاره ای که زمینه را برای رقابت پنهان میان تهران و آنکارا هموار ساخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جوزپ بورل از گفت‌وگوی تلفنی خود با علی باقری کنی، سرپرست وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کاپیتان النصر عربستان نقره داغ شد. کاپیتان النصر عربستان نقره داغ شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سال‌های نه چندان دور تیم ملی ایران، در این دوره از مسابقات مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا، هدایت چین را بر عهده خواهد داشت.

وب‌گاه فرارو

از آغاز مراسم حج امسال در مطب‌های مجموعه‌ها و درمانگاه‌ها در مکه و مدینه، 343390 نفر و در درمانگاه‌ها 46332 ویزیت شده‌اند.