پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه ورزش سه

این اتفاقات ناشی از کوتاهی‌های فردی است و نباید به حساب فدراسیون فوتبال یا باشگاه نوشته شود!

وب‌گاه خبر آنلاین

مسعود پزشکیان در نشست خبری، اظهار داشت: بنا گذاشته بودیم برای وزرا میانگین سنی 55 سال باشد. نزدیک 20 تیم برای بررسی سوابق تشکیل شد، این 20 تیم به اضافه شورای سیاست گذاری بیش از 10 هزار ساعت کار کردند. در نهایت آنهایی که جریان‌ها و جناح‌های مختلف معرفی کرده بودند در ارزیابی‌ها به این افراد رسیدیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

با توجه به دیدار تیم های استقلال و الغرافه در رقابت های لیگ نخبگان آسیا به بررسی نتایج نخستین بازی های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا می پردازیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آژانس رتبه بندی معتبر S&P Global در گزارشی چشم انداز عربستان سعودی را به مثبت ارتقا داد و اعلام کرد که احتمال افزایش رتبه اعتباری آن نیز در طول دو سال آینده وجود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور گفت: با عربستان سعودی مصر اردن و همه کشورهای اسلامی تلاش خواهیم کرد ارتباطمان را تقویت کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

پزشکیان در نشست خبری: تلاش می‌کنیم ارتباط‌مان با عربستان، مصر و اردن را تقویت کنیم. در گفت‌وگوی تلفنی با ولیعهد عربستان برای حضور در تهران از او دعوت کردیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور در نشست خبری بیان کرد: موافقتنامه مشترکی که در رابطه با برنامه 25 ساله نوشته شده است یکی از مواردی است که می‌توانیم بر روی آن متمرکز شویم و آن را عملیاتی کنیم

وب‌گاه گسترش

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه روز برگزاری نشست خبری به طور طبیعی با دیدگاه ما هم‌راستا است، اظهار داشت: این روز با هفته وحدت و اهدافی که در پی آن هستیم، همخوانی دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال الاتحاد عربستان در دیدار با برخی از اعضای تیم پرسپولیس و خبرنگاران ایرانی به تمجید از سرخپوشان تهرانی پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کشورهای عربی نه به دنبال رویارویی مستقیم با همسایه بزرگ‌تر خود هستند و نه از آن حمایت می‌کنند. در عوض، آن‌ها به طور فزاینده‌ای از دیپلماسی به جای تشدید تنش حمایت می‌کنند.

وب‌گاه ورزش سه

نماینده عربستان تاکنون 24 بار برابر تیم‌های ایرانی رقابت داشته که هشت شکست در کارنامه‌اش ثبت شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروه دوستی پارلمانی ایران و عربستان، غنا و قبرس در مجلس تشکیل شد.

خبرگزاری مهر

رئیس فدراسیون هندبال بعد از معرفی سرمربی جدید تیم ملی کشورمان روند انتخاب این مربی را تشریح کرد و گفت: به حضور سرمربی اسپانیایی در هندبال ایران خوشبین هستم.

وب‌گاه مشرق نیوز

گروه دوستی پارلمانی ایران و عربستان، غنا و قبرس در مجلس دوزادهم تشکیل شد.

خبرگزاری مهر

گروه دوستی پارلمانی ایران و عربستان، غنا و قبرس در مجلس دوازدهم تشکیل شد.

وب‌گاه گسترش

کمتر از یک ماه دیگر چهل و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات (جیتکس 2024) در دبی برگزار می‌شود.