دوشنبه 26 شهریور 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه ورزش سه

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس برای همراهی سرخپوشان به جده سفر کرد.

وب‌گاه الف

‌آیین رونمایی از آلبوم «ش م س» به آهنگسازی کیخسرو پورناظری و خوانندگی همایون شجریان، روز شنبه 24 شهریور در تالار وحدت تهران برگزار شد.

خبرگزاری مهر

عضو تیم ملی ووشو ایران در بخش ساندای بانوان در مبارزه نهایی به نماینده کشور میزبان باخت و نقره گرفت.

خبرگزاری تسنیم

مهاجم برزیلی تیم فوتبال الهلال عربستان در سال 2024 به میدان باز نمی‌گردد.

خبرگزاری مهر

چند تن از کارشناسان قطری برای تیم های فوتبال الغرافه و الوکره در مصاف با استقلال در لیگ نخبگان آسیا و تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا 2 آرزوی موفقیت کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

تیم فوتبال الاهلی بدون استراحت خود را آماده دیدار با پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی خود در لیگ نخبگان آسیا فردا شب (دوشنبه 26 شهریور) در ورزشگاه شاهزاده عبدالله فیصل جده میهمان تیم الاهلی عربستان است. روزنامه الریاضیه سعودی خبر داد که به درخواست «ماتیاس یایسله» سرمربی آلمانی الاهلی، بازیکنان این تیم که روز جمعه دیدار سختی را با النصر در لیگ عربستان برگزار کردند بدون استراحت خود را آماده بازی با...

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: برگزاری سالانه کنفرانس وحدت اسلامی با هدف تحقق عملی ارزش‌های این همکاری‌ها تا فراتر از سطح نظری، به میدان عمل گرایش پیدا کند و شاهد همکاری‌های عینی و عملی در صحنه بین‌المللی باشیم.

خبرگزاری مهر

اهواز - صنعت خرما یکی از بخش‌های مهم کشاورزی به خصوص در جنوب خوزستان است که پتانسیل توسعه بیشتر برای رونق اقتصادی منطقه را دارد و ورود دانش بنیان ها به این حوزه دستاوردهای بسیاری خواهد داشت.

خبرگزاری مهر

تیم فوتبال الاهلی بدون استراحت خود را آماده دیدار با پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا می کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رقابت‌های گروه D به میزبانی تایلند از 2 تا 6 آبان ماه در حالی برگزار می‌شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا حامد سیری به عنوان داور و علی احمدی به عنوان کمک داور برای قضاوت در این مسابقات انتخاب شده‌اند. همچنین گروه E این مسابقات به میزبانی چین تایپه از دوم تا ششم آبان ماه برگزار می‌شود و از ایران غلامرضا ادیبی...

خبرگزاری مهر

کنفدراسیون فوتبال آسیا از قضاوت داوران ایرانی در مسابقات زیر 17 سال آسیا خبر داد.

وب‌گاه فرارو

با آغاز فرمت جدید لیگ نخبگان آسیا، النصر عربستان قرار است نخستین دیدار خودش را مقابل الشرطه عراق برگزار کند و مشخصا کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی این تیم همراه با دیگر ستارگان خارجی النصر قرار است راهی عراق شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آئین رونمایی از آلبوم «ش م س» به آهنگسازی کیخسرو پورناظری و خوانندگی همایون شجریان عصر روز شنبه بیست و چهارم شهریور با حضور محمد جواد ظریف معاون راهبردی رئیس جمهور و تعدادی از هنرمندان عرصه‌های مختلف در تالار وحدت تهران برگزار شد. محسن سیفی مدیرعامل بانک صادرات ایران در ابتدای این مراسم که اجرای آن بر عهده آوا مشکاتیان بود، توضیح داد: بسیار خرسندیم...

خبرگزاری مهر

کارشناس فوتبال گفت: تیم های عربستانی به خاطر امکانات‌شان اصلا قابل مقایسه با ما نیستند و من چشمم آب نمی‌خورد که پرسپولیس بتواند مقابل الاهلی موفق ظاهر شود.