جمعه 27 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاملات بازار ارز تهران برای لیر ترکیه در حالی امروز سپری شد که کاهش قیمت را تجربه کرد. هر لیر امروز 1850 تومان خرید و فروش شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه النصر عربستان بار دیگر به کوین دی‌بروینه فکر می‌کند و آماده است به او پیشنهادی نجومی بدهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت‌ها در بازار ارز تهران پایین آمد و هر ریال عمان در پایان مبادلات ارزی 165040 تومان نرخ گذاری شد.

خبرگزاری مهر

بر اساس داده‌های انجمن صادرکنندگان جنوب شرقی آناتولی، تولیدکنندگان فرش در ترکیه طی 9 ماه نخست سال جاری، موفق به صادرات 429 میلیون و 566 هزار مترمربع فرش به 181 کشور و منطقه آزاد شدند.

وب‌گاه گسترش

در محافل فوتبالی از لائورنسیو رگه کمپ رومانیایی به عنوان گزینه جدید جانشینی جواد نکونام نام برده می‌شود.

وب‌گاه گسترش

پرسپولیس در هفته سوم رقابت های لیگ الیست آسیا و پس از رویارویی با الاهلی عربستان و پاختاکور ازبکستان باید در کشور قطر به مصاف تیم السد برود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل گردان‌های سیدالشهدای عراق با تاکید بر ادامه عملیات مقاومت اسلامی عراق در حمایت از غزه و لبنان تاکید کرد که عربستان و امارات شریک خون‌های بیگناهانی هستند که در غزه و لبنان بر زمین ریخته می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل گردان‌های سیدالشهدای عراق با تاکید بر ادامه عملیات مقاومت اسلامی عراق در حمایت از غزه و لبنان تاکید کرد که عربستان و امارات شریک خون‌های بیگناهانی هستند که در غزه و لبنان بر زمین ریخته می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های عربی با اشاره به سفر مسعود پزشکیان و عباس عراقچی به دوحه جهت حضور در نشست کشورهای آسیایی از دیپلماسی تازه نفس دولت چهاردهم می‌گویند و بر این باورند که تهران در شرایط کنونی این فرصت را دارد تا با تکیه بر اصل تعامل و گفتگو راهی برای احیای اعتماد و حل و فصل اختلاف‌های میان طرفین بیابد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسطوره عربستانی‌ها به انتقاد شدید از روبرتو مانچینی پرداخت و خواستار برکناری این سرمربی ایتالیایی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از هفته سوم لیگ نخبگان آسیا، دوشنبه 30 مهرماه پرسپولیس در قطر باید به مصاف السد برود و دیداری مهم برابر نماینده قطر خواهد داشت. از هفته سوم لیگ نخبگان آسیا، دوشنبه 30 مهرماه پرسپولیس در قطر باید به مصاف السد برود و دیداری مهم برابر نماینده قطر خواهد داشت. پرسپولیس در هفته سوم رقابت های لیگ الیست آسیا و پس از رویارویی با الاهلی عربستان و پاختاکور ازبکستان باید در کشور قطر به مصاف تیم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

کنفدراسیون فوتبال آسیا از موافقت با درخواست باشگاه النصر مبنی بر شرایط میزبانی بازی با استقلال در زمین بی‌طرف خبر داد. کنفدراسیون فوتبال آسیا از موافقت با درخواست باشگاه النصر مبنی بر شرایط میزبانی بازی با استقلال در زمین بی‌طرف خبر داد. استقلال در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سوم لیگ نخبگان آسیا باید از النصر عربستان پذیرایی کند. باشگاه النصر با توجه به تحولات اخیر منطقه خواستار...

وب‌گاه فرارو

ترور رهبران و فرماندهان حماس و گروه‌های مقاومت، خللی در مقاومت مردم فلسطین علیه اسرائیل ایجاد نخواهد کرد / کودکانی که امروز شاهد جنایت‌های اسرائیل هستند، فردا پرچم‌دار مقاومت خواهند شد / نباید برای ایجاد بازدارندگی با صهیونیست تنها به موشک و پهپاد بسنده کرد / باید از ابزاری سطح بالاتر، مثل شیوه‌های نرم و نفوذ اطلاعاتی یا اقدامات رسانه‌ای را به کار بست / انتخابات آمریکا تاثیری در تصمیم‌گیری...

وب‌گاه ورزش سه

رسانه‌های عربستانی مدعی شدند هروه رنار در آستانه نشستن روی نیمکت الاهلی عربستان قرار دارد.