سه‌شنبه 3 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چین اخیرا با اظهاراتی مداخله جویانه در باب تمامیت ارضی کشورمان از موضع ادعایی امارات در باب جزایر سه گانه ایرانی دفاع کرده است؛ موضع گیری که گروهی از ناظران آن را تلاشی برای تقویت نقش چین در خاورمیانه و ارتقای همکاری‌های اقتصادی‌اش با شورای همکاری خلیج فارس تبیین می‌کنند.

وب‌گاه ورزش سه

مالکوم به دلیل عمل جراحی نمی‌تواند که الهلال را در مسابقات سوپرجام همراهی کند.

وب‌گاه ورزش سه

برخی منابع خبری ادعا می‌کنند تماس بین النصر و مدیر برنامه‌های فن‌دایک راه را برای معامله بزرگ تابستانی هموار کرده است.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری فرانسه به نقل از دیپلمات‌های عربی از درگذشت 323 حاجی مصری در طول مراسم حج به دلیل گرمای شدید خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مایکل رابینز، امانی جمال و مارک تسلر در مقاله ای مشترک در نشریه فارن افرز نوشتند، هفتم اکتبر 2023، نه تنها برای اسرائیل، بلکه برای جهان عرب، نقطه عطف بود. حمله حماس درست زمانی رخ داد که به نظر می رسید نظم جدیدی در منطقه در حال ظهور است. سه سال قبل از آن، چهار عضو اتحادیه عرب - بحرین، مراکش، سودان و امارات متحده عربی - فرآیندهایی را برای عادی سازی روابط دیپلماتیک خود با اسرائیل آغاز...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز روسیه درحالی نزدیک شدن به جهان جنوب و تکرار مواضع این گروه از بازیگران در باره جنگ غزه در دستور کار قرار داده که ناظران این بازیگر را به واسطه تجاوز به خاک اوکراین هدف انتقادهایی جدی قرار داده‌اند.

وب‌گاه تابناک

11 زائر ایرانی در عربستان جان خود را از دست داده‌اند.

وب‌گاه فرارو

فدراسیون فوتبال امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با سیستم کمک داور ویدیویی VAR برگزار خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

آنتونی مانیکونه، دستیار امیر قلعه‌نویی، درخصوص رقابت‌های یورو 2024 به صحبت پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌معاون سیاسی دفتر ریاست جمهوری با اشاره به توئیت قدیمی ترامپ به زبان فارسی، نسبت به اظهارات ظریف در برنامه تلویزیونی، واکنش نشان داد. معاون سیاسی دفتر ریاست جمهوری با اشاره به توئیت قدیمی ترامپ به زبان فارسی، نسبت به اظهارات ظریف در برنامه تلویزیونی، واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، متن پیام محمد جمشیدی که در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده، به شرح زیر است:

وب‌گاه ورزش سه

جمهوری چک از ساعتی دیگر در لایپزیش به مصاف پرتغال می‌رود و هواداران چک بیرون از ورزشگاه مشغول فریاد زدن نام لئو مسی هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: البته قهرمانی ایتالیا شگفتی نیست ایتالیا قبلا هم قهرمان جام ملت ها شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آنتونیو مانیکونه دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه مراسم بهترین‌های سال فوتسال در خصوص مسابقات یورو 2024 اظهار داشت: تیم ملی ایتالیا در مسابقات یورو خیلی خوب بود. لحظات اول مقابل آلبانی بازی از دستش خارج شد اما اما رفته رفته به بازی برگشت. واقعا تیم آماده‌ای را از آنها دیدیم و امیدوارم همین روند را ادامه دهند و به قهرمانی برسند. وی...

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم فوتبال النصر عربستان قصد دارد مذاکرات خود را برای جذب «ویرجیل فن دایک»، مدافع تیم لیورپول آغاز کند.

خبرگزاری تسنیم

مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد ایتالیا تیم خوبی دارد و در دیدار با اسپانیا در مسابقات یورو 2024 دنبال گرفتن نتیجه است.