سه‌شنبه 3 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه ناپولی در نظر دارد برای جذب مدافع باتجربه بوروسیا دورتموند، متس هوملس، با رم وارد رقابت شود.

وب‌گاه عصر ایران

زمانی که تمام این مناطق ظرف دو سال آینده به روی مردم باز شود، بازدید کنندگان می‌توانند از روی پل قدم زنان به سمت قصر سالوا یعنی محل تولد اصلی عربستان سعودی بروند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر ستاد حقوق بشر ایران اقدام دولت کانادا در قبال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دنیای‌اقتصاد: مایکل رابینز، امانی جمال و مارک تسلر در مقاله ای مشترک در نشریه فارن افرز نوشتند، چین به‌رغم ارائه حمایت مادی و لفاظی محدود درباره غزه، ذی‌نفع اصلی کاهش شهرت ایالات متحده در میان مردم عرب بوده است. شبکه تحقیقاتی «عرب بارومتر» در بررسی های 2022-2021 خود نشان داد که حمایت اعراب از چین رو به کاهش است. اما در ماه های اخیر این روند معکوس شده است. در تمام کشورهایی که پس از 7...

وب‌گاه تابناک

گرمای جانکاه هوا در عربستان باعث فوت شدن 11 شهروند ایرانی و درگذشت تعداد زیادی از زائران کشور‌های مصر، تونس و اردن شد.

وب‌گاه فرارو

انمار الحائلی رئیس باشگاه الاتحاد فاش کرد آن‌ها در سال گذشته پیشنهاد بیش از یک میلیارد یورویی به لیونل مسی ارائه دادند که این فوق ستاره آرژانتینی این پیشنهاد را رد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

منابع رسمی عربستان سعودی از مرگ دست‌کم 550 نفر طی مراسم حج امسال در این کشور خبر دادند که علت اصلی آن گرمای طاقت‌فرسا عنوان شده است.

وب‌گاه ورزش سه

لب‌خوانی کریستیانو رونالدو و جمله‌ای که او پیش از زدن ضربه آزاد مقابل چک به زبان آورد باعث اختلاف بین کاربران شبکه‌های اجتماعی شد.

وب‌گاه عصر ایران

مارکوس پاکتا، سرمربی برزیلی با سابقه قهرمانی در رده‌های پایه جهان و لیگ‌های عربستان و قطر، به عنوان گزینه نهایی هدایت پرسپولیس معرفی شد. او سابقه همکاری با اوسمار ویرا سرمربی سابق پرسپولیس را نیز دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با انجام مناسک حج تمتع و حضور حجاج از کشورهای مختلف، دمای هوا در عربستان به 52 درجه سانتیگراد رسید که باعث شد تعدادی از حجاج ایرانی و غیرایرانی به علت گرمای هوا جان خود را از دست بدهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست ریاست جمهوری تلاش برای رفع مشکلات مردم را تکلیفی قانونی برای همه مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و از آنها خواست اجازه ندهند خللی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم ایجاد شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست ریاست جمهوری تلاش برای رفع مشکلات مردم را تکلیفی قانونی و شرعی برای همه مدیران دستگاه‌های اجرایی کشور و همچنین انتظار به حق رهبری دانست و از مسئولان دستگاه‌های مختلف خواست ضمن تبیین دستاوردها، اجازه ندهند کوچکترین تعلل و خللی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم ایجاد شود.

وب‌گاه ورزش سه

کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخ قرعه‌کشی لیگ نخبگان را به اطلاع باشگاه‌های ایرانی رساند.

وب‌گاه گسترش

ویدئوهایی از تعداد زیاد زائران فوت شده در کنار خیابان و معابر در شبکه های مجازی منتشر شده است. هنوز مقامات عربستان سعودی آمار رسمی از میزان فوتی های حج امسال را منتشر نکرده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت از فوت 12 زائر ایرانی تا پایان عملیات ایام تشریق خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست ریاست جمهوری بر جلوگیری از ایجاد هر گونه تعلل و خلل در مسیر خدمت‌رسانی تاکید کرد.