سه‌شنبه 3 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه فرارو

غیبت بزرگان کشتی جهان در وزن 86 کیلوگرم راه را برای قهرمانی مقتدرانه کاپیتان تیم کشتی آزاد ایران در المپیک هموار کرده است.

وب‌گاه فرارو

چهارمین روز جام ملت‌های اروپا 2024، با پیروزی مدعی اصلی صعود از گروه D و شگفتی‌سازی اسلواک‌ها برابر بلژیک همراه بود.

وب‌گاه فرارو

اگر اظهار نظر متخصصان درباره بینی شکسته امباپه درست باشد؛ چه بسا مهاجم تیم ملی فرانسه یورو 2024 را از دست بدهد!

وب‌گاه فرارو

تیم فوتبال فرانسه توانست در اولین دیدار خود در یورو 2024 با یک گل برابر اتریش به برتری برسد.

وب‌گاه فرارو

تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها در چهار دیدار برابر آمریکا، هلند، فرانسه و آلمان صف‌آرایی خواهد کرد.

وب‌گاه فرارو

تهیه‌کنندگان برنامه‌های صداوسیما پول و تریبون را دراختیار کسانی قرار می‌دهند که بتوانند با «ژانگولر بازی» کاری کنند که بخش‌هایی از برنامه در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شوند. این یک شکست واضح برای صداوسیمایی است که روزی همه آرزو داشتند برای دقایقی در قاب آن قرار بگیرند، اما حالا تهیه‌کنندگانش هر کاری می‌کنند تا برنامه‌های‌شان به شبکه‌های اجتماعی راه پیدا کنند.

وب‌گاه فرارو

ایران در افتی محسوس و حالا آزاردهنده، تک‌تک بازی‌هایش در این تورنمنت را باخته و در کارنامه‌اش هشت شکست از هشت بازی دارد. این نتایج جایگاه عجیبی هم برای والیبال ایران در بین 16 تیم حاضر در این رقابت‌ها به وجود آورده که عنوان نگران‌کننده شانزدهمی است!

وب‌گاه فرارو

کادر فنی تیم ملی بار‌ها نشان داده‌اند انتقادپذیر نبوده و حتی همین حالا به جای پذیرش نواقص موجود و عذرخواهی از هواداران فوتبال در فراری رو به جلو، با پیش‌کشیدن بخشی از آمار تقابل تیم ملی با ازبکستان، سعی در منحرف‌کردن تمامی واقعیت دارند. تفاوتش این بار در این است که نه دستیار قلعه‌نویی، بلکه دایره حامی او در فدراسیون فوتبال، این بار با آمار در تلاش برای پنهان‌کردن ضعف‌های موجود هستند.

وب‌گاه فرارو

کیلیان امباپه، کاپیتان فرانسه، در دقایق پایانی بازی مقابل اتریش از ناحیه بینی دچار آسیب دیدگی شد. در دقیقه 86 بازی روی ارسال به سمت دروازه اتریش، امباپه قصد داشت با ضربه سر به توپ ضربه بزند که به اشتباه به شانه کوین دانسو ضربه زد و از شدت درد فریاد زد.

وب‌گاه تابناک

شبکه ام بی سی پرشیا از چند هفته پیش از پخش برنامه چندشنبه با سینا به دلیل حفظ روابط دیپلماتیک و دوستانه عربستان با ایران، خودداری کرده است.

وب‌گاه فرارو

پرسپولیس برای انتخاب سرمربی جدید همچنان سردرگم و مستأصل به نظر می‌رسد. از یک سو محدودیت سقف بودجه و از سوی دیگر سختگیری‌های هواداران و رسانه‌ها باعث شده با وجود سرازیر شدن گزینه‌ها به‌سمت این باشگاه، درویش و همکارانش کار دشواری برای رسیدن به انتخاب نهایی داشته باشند.

وب‌گاه فرارو

گل اول فرانسه به اتریش با گل به خودی ووبر در دقیقه 38 به ثمر رسید.

وب‌گاه فرارو

خداداد عزیزی گفت: من از حرف کسی ناراحت نشدم فقط از شوخی که رسول مجیدی گفت همستر بازی می‌کنم ناراحت شدم. من اصلا نمی‌دانستم همستر چه بازی است و تازه امروز فهمیدم.

وب‌گاه فرارو

شبکه ام بی سی پرشیا از چند هفته پیش از پخش برنامه چندشنبه با سینا به دلیل حفظ روابط دیپلماتیک و دوستانه عربستان با ایران، خودداری کرده است.

وب‌گاه فرارو

چند ماه قبل بود که مهدی طارمی تصمیم خود را گرفت و اینترمیلان را به عنوان تیم جدیدش انتخاب کرد.

وب‌گاه عصر ایران

«محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان امروز (دوشنبه) بر ضرورت توقف فوری اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه تاکید کرد و خواستار اتخاذ اقداماتی برای حفظ جان غیرنظامیان شد.