چهارشنبه 4 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه خبر آنلاین

برخی از ثروتمندترین کشورهای آسیایی از ثروتمندترین کشورهای جهان نیز هستند. چین، ژاپن و هند ازجمله کشورهایی هستند که بیشترین سهم را از ثروت جهانی دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمریکا و ژاپن روز پنجشنبه در حاشیه نشست سران گروه هفت در ایتالیا به منظور تقویت کی‌یف در برابر روسیه توافقنامه امنیتی 10 ساله با اوکراین امضا کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کشتی‌های روسی برای تقویت روابط میان دو متحد دوران جنگ سرد، روز چهارشنبه‌صبح وارد کوبا شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پکن در حال ارائه طرح صلح خود برای اوکراین است که به طور جداگانه از اجلاس آتی صلح سوئیس پیش برده می‌شود. دیپلمات‌ها می‌گویند چین این طرح را با کشورهای در حال توسعه در میان گذاشته است.

خبرگزاری دانشجو

بسیاری معتقدند روبرتو مارتینز که بعد از جام جهانی قطر مربی تیم ملی پرتغال شد، کریستیانو رونالدو را نجات داد و متحول کرد و او باعث حضور رونالدو در تیم ملی است. مارتینز در این رابطه به آاس گفت: «من رونالدو را نجات ندادم چون می‌دانستم او کیفیتش را از دست نداده و در عربستان نیز خواهد درخشید. من به آنجا رفتم تا برنامه‌های بعدی تیم ملی را پس از صحبت با رونالدو ترسیم کنم و به او قوت قلب بدهم....

وب‌گاه فرارو

تیم ملی تنیس ایران سومین بازی مرحله گروهی مسابقات دیویس‌کاپ را به سوریه واگذار کرد.

وب‌گاه فرارو

فدراسیون فوتبال احضار افراد جدید در پرونده تخلف باشگاه مس رفسنجان را رد کرد.

وب‌گاه فرارو

در دیدار دوستانه تیم فوتبال رسانه ورزش با تیم هنر و ورزش بوشهر علیشاه طارمی پدر مهدی طارمی هدیه ویژه ای به رسم یادبود به عادل فردوسی پور تقدیم کرد. این ویدئو مربوط به چند سال پیش می باشد.

وب‌گاه فرارو

جیو آماده است تا بهترین بازی‌های خود را برای تیم ملی گرجستان به نمایش بگذارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و وزیر امور خارجه عربستان سعودی به صورت تلفنی با یکدیگر رایزنی و گفت وگو کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه عربستان اعلام کرد که فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه این کشور و علی باقری کنی، سرپرست وزارت امور خارجه ایران به صورت تلفنی با یکدیگر گفتگو کردند. طبق اطلاعیه عربستان، دو طرف در خصوص تحولات روابط دوجانبه و برخی از موضوعات مشترک با یکدیگر بحث و رایزنی کردند. پیشتر باقری، سرپرست وزارت امور خارجه و حسین ابراهیم طه، دبیرکل سازمان همکاری...

وب‌گاه عصر ایران

با اعلام مدیر ورزشی الاتحاد، کریم بنزما، ستاره فرانسوی این تیم، در فصل نقل و انتقالات تابستانی پیش رو عربستان را ترک نخواهد کرد. بلانیس با تاکید بر نقش کلیدی بنزما در تیم و پروژه فوتبال عربستان، او را "سفیر این پروژه" دانست.

وب‌گاه عصر ایران

فیصل بن فرحان بن عبدالله وزیر امور خارجه عربستان و علی باقری کنی سرپرست وزارت خارجه ایران در این تماس تلفنی روابط دوجانبه و راه های تقویت آنها در زمینه های مختلف و همچنین آخرین تحولات منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

وب‌گاه فرارو

صحبت های جواد خیابانی در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه سیما درباره پرونده فساد در فوتبال ایران

وب‌گاه فرارو

راز جالب جدایی علی دایی از پرسپولیس پرسپولیس از انتقال دایی به بایرن مونیخ پول گرفت!