چهارشنبه 4 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه فرارو

حمید درخشان آخرین فردی است که به واسطه اخراج از نیمکت پرسپولیس جدا شد.

وب‌گاه فرارو

سیدمهدی رحمتی ممکن است از فصل آینده دوباره به چرخه سرمربیان لیگ برتری بازگردد.

وب‌گاه فرارو

شرکت ملی صنایع مس ایران در گزارشی پیرامون پروژه‌های در دست افتتاح خود، از تکمیل و راه اندازی ورزشگاه اختصاصی مس کرمان تا ماه آینده خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رضا شاهرودی پیشکسوت تیم پرسپولیس امروز در اتوبان مورد حمله سارقان قرار گرفت و گردنبند او دزدیده شد.

خبرگزاری دانشجو

مراسم قرعه‌کشی مرحله انتخابی جام ملت‌های زیر 17 سال آسیا 2025 عربستان امروز (پنجشنبه) برگزار شد و 43 تیم حاضر در این رقابت‌ها در 10 گروه حریفان خود را شناختند. براساس قرعه‌کشی انجام گرفته تیم فوتبال نوجوانان کشورمان در گروه A مسابقات با اردن، سوریه، هنگ‌کنگ و کره شمالی همگروه شد. مسابقات این گروه در اردن برگزار خواهد شد. گروهبندی کامل مسابقات مقدماتی جام ملت‌های زیر 17 سال آسیا به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون شورای امنیت روسیه امروز تأکید کرد: باید به تحریم‌کنندگان روسیه آسیب جدی بزنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با نزدیک تر شدن عربستان و هند، گمانه زنی ها درباره دلایل تمایل دو بازیگر افزایش یافته است، گروهی بر این باورند که پول و انرژی پادشاهی دو مولفه مهمی هستند که زمینه را برای تقویت روابط دو کشور هموار کردند.

خبرگزاری تسنیم

کریم بنزما در نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو تیم فوتبال الاتحاد عربستان را ترک نخواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبران گروه هفت با ارسال کمک 50 میلیارد دلاری به اوکراین از طریق سود با دارایی‌های مسدود شده روسیه موافقت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبران گروه هفت با ارسال کمک 50 میلیارد دلاری به اوکراین از طریق سود با دارایی‌های مسدود شده روسیه موافقت کردند.

خبرگزاری تسنیم

مراسم قرعه‌کشی مرحله انتخابی جام ملت‌های زیر 20 سال آسیا 2025 امروز برگزار شد و شاگردان حسین عبدی حریفان خود را شناختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرط‌بندی، رشا و ارتشا، رواج جادوگری و خرافات و زدوبند. هر نوع از این آلودگی‌ها را که بخواهید در فوتبال ایران پیدا می‌شود. مربوط به امروز و دیروز هم نیست. ساختار پرمشکل و سرشار از ایراد فوتبال باشگاهی در کشور موجب شده تا دست‌های آلوده برای پیشبرد اهدافشان حسابی صاحب اختیار و قدرت باشند.

خبرگزاری تسنیم

راه‌اندازی 9 مکتب برای هدایت گمشدگان به سمت چادرهای ایرانی، استقرار نیرو با کاورها و پلاکاردهای زردرنگ، اختصاص شماره تلفن و ماشین برقی از جمله اقدامات واحد راهنمایان ستاد مکه برای ایام تشریق در حج 1403 است.

خبرگزاری تسنیم

مدیر عملیات و رئیس ستاد مکه حج تمتع 1403، جزئیات خدمت‌رسانی به زائران ایرانی در مشاعر مقدسه اعم از انتقال تأمین مواد غذایی و آب و یخ مورد نیاز زائران ایرانی و انجام مناسک همچون وقوف در عرفات، انتقال به منا و رمی جمرات را تشریح کرد.