چهارشنبه 4 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرط‌بندی، رشا و ارتشا، رواج جادوگری و خرافات و زدوبند. هر نوع از این آلودگی‌ها را که بخواهید در فوتبال ایران پیدا می‌شود. مربوط به امروز و دیروز هم نیست. ساختار پرمشکل و سرشار از ایراد فوتبال باشگاهی در کشور موجب شده تا دست‌های آلوده برای پیشبرد اهدافشان حسابی صاحب اختیار و قدرت باشند.

خبرگزاری تسنیم

راه‌اندازی 9 مکتب برای هدایت گمشدگان به سمت چادرهای ایرانی، استقرار نیرو با کاورها و پلاکاردهای زردرنگ، اختصاص شماره تلفن و ماشین برقی از جمله اقدامات واحد راهنمایان ستاد مکه برای ایام تشریق در حج 1403 است.

خبرگزاری تسنیم

مدیر عملیات و رئیس ستاد مکه حج تمتع 1403، جزئیات خدمت‌رسانی به زائران ایرانی در مشاعر مقدسه اعم از انتقال تأمین مواد غذایی و آب و یخ مورد نیاز زائران ایرانی و انجام مناسک همچون وقوف در عرفات، انتقال به منا و رمی جمرات را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لیونل مسی تصمیم خود برای زندگی فوتبالی اش را گرفت لیونل مسی تصمیم خود برای زندگی فوتبالی اش را گرفت. لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی فوتبال، رسما زمان خداحافظی اش را اعلام کرد. لیونل مسی در مصاحبه با ای‌اس‌پی‌ان گفت هنوز آماده خداحافظی با فوتبال نیست ولی اینترمیامی آخرین تیم او خواهد بود. لیونل مسی با این‌حال تایید نکرد که قصد دارد در جام جهانی بعدی هم بازی کند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور رایزنی های دیپلماتیک به عراق سفر کرده است، در نخستین برنامه کاری خود در بغداد با وزیر خارجه عراق در محل وزارت خارجه این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه ورزش سه

کارشناسان فوتبال عربستان شکست تیم ملی این کشور در برابر تیم ملی اردن را تکان‌دهنده و غیرقابل توجیه توصیف می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لیلاز گفت: «فکر می‌کنم اولین اولویت هر رئیس‌جمهوری در ایران باید این باشد که در شهریور امسال متوسط دستمزد حقوق‌بگیران را حداقل 10 درصد افزایش دهد. این افزایش دستمزد فقط برای دولت بار مالی دارد که از طریق منابع درآمدی مختلف که فشار روی طبقات فرودست نمی‌آورد قابل جبران است. برای کارفرمایان نیز بار مالی ندارد و هر کسی غیر از این بگوید بدانید که دروغ است.» برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است...

خبرگزاری تسنیم

با برگزاری قرعه‌کشی مرحله انتخابی جام ملت‌های زیر 17 سال آسیا، حریفان نوجوانان کشورمان مشخص شدند.

وب‌گاه فرارو

مسئله اصلی در پیاده‌سازی رویای نئوم، هزینه هنگفت آن است. عربستان در طول این مدت برای جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی برای این پروژه بزرگ، به‌شدت تلاش کرده است، ولی کارشناسان معتقدند که به این زودی‌ها، چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. در زمان آغاز این پروژه، عربستانی‌ها برای تأمین مالی پروژه روی سرمایه‌گذاری‌های خارجی حساب ویژه‌ای بازکرده بودند؛ اما همه‌چیز طبق برنامه مدنظر آن‌ها پیش نرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معامله گران بازار ارز پیش بینی می‌کنند بازار ارز تهران در آخرین روز کاری هفته و پیش از تعطیلات بازارهای همسایه ایران، شاهد نوسان محسوس دلار نخواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

داوود امیریان در کتاب «عطر گل محمدی» قصه‌گوی ماهری است که می‌تواند دست مخاطب امروزی خود را بگیرد و به هزارتوی تاریخ ببرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شبکه‌های تلویزیونی برای آخر هفته در کنار پخش فیلم «محمد رسول‌الله» در دو قسمت‌، فیلم‌های جدیدی همچون اتاق شنود»، «بادبادک»، «عملیات نجات از غار» و «اونودا: ده هزار شب در جنگل» را تدارک دیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

در ایام برگزاری حج تمتع 1403، کارت شناسایی با نام نُسُک در اختیار زائران قرار گرفته که همراه نداشتن آن باعث بروز مشکلاتی برای زائر خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری دولتی عربستان گزارش داد، «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان چهارشنبه در جریان گفت‌وگوی حضوری با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین، حمایت آل سعود را از همه تلاش‌های بین‌المللی با هدف حل و فصل بحران اوکراین اعلام کرد.