جمعه 30 شهریور 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان گفت: همه بازیکنان در اوج آمادگی هستند و برای دیدار با پرسپولیس هیجان داریم.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی الاهلی عربستان، پرسپولیس را تیمی قدرتمند دانست و از انگیزه شاگردانش برای استارت لیگ نخبگان آسیا با سه امتیاز صحبت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، این تیم در دیدار پیش رو مقابل الاهلی عربستان در لیگ نخبگان آسیا دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز است.

وب‌گاه الف

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار فردای تیمش برابر الاهلی عربستان گفت: تیم حریف را آنالیز کرده‌ایم. الاهلی بسیار قوی است و کار برایمان سخت است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه ورزش سه

در جلسه هماهنگی دیدار دو تیم الاهلی عربستان و پرسپولیس، مشخص شد که حریف عربستانی با پیراهن سفید در این بازی حضور یابد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس ایران، گفت: می‌دانیم کارمان در آسیا با توجه به فرمت جدید لیگ نخبگان، نسبت به سال‌های گذشته سخت‌تر است، اما پرسپولیس همواره فقط به برد فکر می‌کند.

وب‌گاه الف

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی فردای این تیم برابر الاهلی عربستان گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا یک نتیجه برازنده نام پرسپولیس رقم بزنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نشست هماهنگی پیش از دیدار پرسپولیس و الاهلی از سری رقابت‌های روز نخست لیگ نخبگان آسیا، امروز (یکشنبه) در ورزشگاه امیر عبدالله فیصل جده و به ریاست گوکو سامی‌نوری از ژاپن، ناظر بازی و نماینده کنفدراسیون، برگزار شد. از موضوعات مهم تشریح شده در این جلسه، دستورالعمل جدید کنفدراسیون در مواقع اضطراری آسیب‌دیدگی از ناحیه سر بود. به این ترتیب که در صورت تشخیص...

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، این تیم در دیدار پیش رو مقابل الاهلی عربستان در لیگ نخبگان آسیا دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وحید امیری کاپیتان پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با الاهلی عربستان در هفته اول رقابت‌های لیگ نخبگان اظهار کرد: با فرمت جدیدی که لیگ قهرمانان دارد، می‌دانیم که کارمان نسبت به سال‌های گذشته سخت‌تر است. پرسپولیس در سال‌های قبل نشان داده در هر بازی به برد فکر می‌کند و می‌دانیم که بازی سختی در پیش داریم. این بازی برای الاهلی هم سخت است و این قول را...

خبرگزاری تسنیم

نشست هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الاهلی عربستان، امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهر جده برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

ملی‌پوش عربستانی پس از حادثه سقوط در شهر دبی در وضعیت وخیمی به سر می‌برد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

نشست هماهنگی پیش از دیدار پرسپولیس و الاهلی، امروز (یک‌شنبه) در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه برگزار و تصمیم بر این شد که بازیکنان پرسپولیس با لباسی یکدست سرخ رو در روی حرف خود قرار گیرند.