جمعه 30 شهریور 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رقابت‌های گروه D به میزبانی تایلند از 2 تا 6 آبان ماه در حالی برگزار می‌شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا حامد سیری به عنوان داور و علی احمدی به عنوان کمک داور برای قضاوت در این مسابقات انتخاب شده‌اند. همچنین گروه E این مسابقات به میزبانی چین تایپه از دوم تا ششم آبان ماه برگزار می‌شود و از ایران غلامرضا ادیبی...

خبرگزاری مهر

کنفدراسیون فوتبال آسیا از قضاوت داوران ایرانی در مسابقات زیر 17 سال آسیا خبر داد.

وب‌گاه فرارو

با آغاز فرمت جدید لیگ نخبگان آسیا، النصر عربستان قرار است نخستین دیدار خودش را مقابل الشرطه عراق برگزار کند و مشخصا کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی این تیم همراه با دیگر ستارگان خارجی النصر قرار است راهی عراق شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آئین رونمایی از آلبوم «ش م س» به آهنگسازی کیخسرو پورناظری و خوانندگی همایون شجریان عصر روز شنبه بیست و چهارم شهریور با حضور محمد جواد ظریف معاون راهبردی رئیس جمهور و تعدادی از هنرمندان عرصه‌های مختلف در تالار وحدت تهران برگزار شد. محسن سیفی مدیرعامل بانک صادرات ایران در ابتدای این مراسم که اجرای آن بر عهده آوا مشکاتیان بود، توضیح داد: بسیار خرسندیم...

خبرگزاری مهر

کارشناس فوتبال گفت: تیم های عربستانی به خاطر امکانات‌شان اصلا قابل مقایسه با ما نیستند و من چشمم آب نمی‌خورد که پرسپولیس بتواند مقابل الاهلی موفق ظاهر شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های رژیم اسرائیل از فعال شدن پدافند موشکی این رژیم در مرکز فلسطین اشغالی به دنبال حمله موشکی یمن خبر دادند.

وب‌گاه فرارو

کیانوش رستمی چندی پیش با نوشتن نامه‌ای سیاسی به تعدادی از مسئولان، خودش را یک قربانی بزرگ توصیف کرد که عده‌ای فرصت درخشیدن با پرچم ایران را از او گرفته‌اند. کیانوش آن روز‌ها تهدید کرد اگر فدراسیون وزنه‌برداری ایران علاقه‌ای به همکاری با او ندارد، این موضوع را رسما اعلام کند؛ چراکه این وزنه‌بردار ادعا کرده بود چندین پیشنهاد خارجی دارد و می‌تواند با پرچم آن کشور‌ها مدال بگیرد.

وب‌گاه ورزش سه

حامد کاویانپور که در زمان حضور علی پروین روی نیمکت پرسپولیس بازیکن این تیم بود ماجرای نهایی شدن انتقالش به نیوکاسل را تعریف کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک هیأت از انصارالله یمن برای بررسی بحران سیاسی در یمن به زودی به قاهره سفر می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پایگاه خبری «العربی الجدید» اعلام کرد که به زودی هیاتی از انصارالله یمن به قاهره، پایتخت مصر سفر می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دو تیم فوتبال پرسپولیس و الاهلی برای نخستین بار است که در عربستان و شهر جده مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

وب‌گاه ورزش سه

بازیکنان سابق فوتبال باشگاهی اروپا اکنون سر از فوتبال خاورمیانه درآورده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

اتلتیکو مادرید با وجود اصرارهای دیه‌گو سیمئونه به دلیلی عجیب، فرصت به خدمت گرفتن انگولو کانته از الاتحاد عربستان را از دست داد.

وب‌گاه ورزش سه

کنسولگری عربستان در دبی در خصوص بازیکن تیم ملی عربستان و باشگاه الشباب فهد المولد بیانیه ای صادر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

اوستون اورونوف در تمرین امشب پرسپولیس حضور داشت.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه پرسپولیس با انتشار پوستری در فاصله دو روز مانده به دیدار با الاهلی، نسبت به دستور ای‌اف‌سی مبنی بر حذف تخت جمشید از روی کیت سرخ‌ها، واکنش نشان داد.