جمعه 30 شهریور 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

خبرگزاری تسنیم

سازمان کشور‌های صادرکننده نفت 64 سال پیش در 14 سپتامبر 1960 طی کنفرانسی در بغداد پا به عرصه ظهور گذاشت، به همین مناسبت دبیرکل اوپک طی پیامی گفت: بی‌شک اوپک قهرمان بازار‌های جهانی نفت و همکاری‌های بین‌المللی است.

خبرگزاری تسنیم

معاون پژوهشی وزارت علوم در اجلاس روسای دانشگاه‌ها بر لزوم تحول در نظام تامین مالی دانشگاه‌ها تاکید کرد.

وب‌گاه گسترش

انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی کشور به همراه دو تشکل دیگر در نامه‌ای به سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، درخواست کردند که سازمان حج و زیارت طبق اصل 44 قانون اساسی به بخش خصوصی منتقل شود.

خبرگزاری مهر

هشت نماینده ووشو ایران در حالی در روز پایانی برای کسب مدال طلا به مصاف حریفان خود می روند که از هم اکنون می توان نایب قهرمانی تیم کشورمان را قطعی اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسماعیل مکی‌زاده اظهار کرد: یک فروند کشتی خارجی جنرال کارگو با بار لوله‌های فولادی و همچنین 12 خدمه و سرنشین از عربستان عازم کشور امارات بود که با یک فروند شناور خارجی دیگر برخورد و دچار سانحه شد. سماعیل مکی‌زاده اظهار کرد: یک فروند کشتی خارجی جنرال کارگو با بار لوله‌های فولادی و همچنین 12 خدمه و سرنشین از عربستان عازم کشور امارات بود که با یک فروند شناور خارجی دیگر برخورد و دچار سانحه...

خبرگزاری تسنیم

با پایان روز سوم مسابقات ووشو قهرمانی آسیا هشت سانداکار ایران در دو بخش زنان و مردان به دیدار نهایی راه یافتند.

خبرگزاری تسنیم

سه سرمربی مطرح اروپایی به گزینه‌های سرمربیگری تیم فوتبال النصر عربستان افزوده شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیمان صالحی در اجلاس روسای دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور که امروز شنبه 24 شهریورماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، با اشاره به اینکه در برنامه هفتم توسعه رسیدن به رتبه علمی 14 پیش‌بینی شده است، گفت: نمودار رتبه علمی نشان می‌دهد که در دوره‌ای بیشترین شتاب رشد علمی را داشتیم ولی در سال‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

بازیکنان مطرح الاهلی وعده دادند که توقف برابر النصر را در مسابقات بعدی از جمله دیدار با پرسپولیس جبران خواهند کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

انتقال ممفیس دیپای به برزیل شاید باعث تعجب خیلی‌ها شد ولی باید این انتقال را شروع یک جهش بزرگ در فوتبال جهان دانست.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس باشگاه الاهلی شایعات مربوط به تغییرات روی نیمکت و جدایی یایسل را تکذیب کرد.

وب‌گاه فرارو

باشگاه النصر عربستان وضعیت 4 چهره متفاوت را برای انتخاب به عنوان سرمربی بررسی می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، امروز (شنبه 24 شهریورماه) و در روز سوم پیکار‌های بخش ساندا مسابقات ووشو قهرمانی آسیا که از روز پنجشنبه 22 شهریورماه 1403 به صورت رسمی در ماکائو آغاز شده است، در وزن 60- کیلوگرم امیرحسین همتی مقابل "ژاندر علی‌پیو" از فلیپین قرار گرفت و ضمن کسب برتری مقابل این ورزشکار فینالیست شد. همتی پس از استراحت در مرحله نخست...

وب‌گاه ورزش سه

بازیکنان مطرح الاهلی وعده دادند که توقف برابر النصر را در مسابقات بعدی از جمله دیدار با پرسپولیس جبران خواهند کرد.

وب‌گاه فرارو

امروز یک فروند کشتی خارجی در 24 مایلی جزیره کیش با کاربری جنرال کارگو با بار لوله‌های فولادی و همچنین 12 خدمه و سرنشین از عربستان عازم کشور امارات بود که با یک فروند شناور خارجی دیگر برخورد و دچار سانحه شد.

وب‌گاه فرارو

درحالی‌که حدود 6 میلیون نفر در نوبت اعزام عمره هستند، معاون سازمان حج و زیارت گفت: «با توجه به توان و ظرفیت هواپیمایی که از طرف عربستان مجوز گرفته است و همچنین شرایط هتل‌های مدینه، امسال حدود 170 هزار نفر به عمره اعزام می‌شوند.»