جمعه 30 شهریور 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه فرارو

درحالی‌که حدود 6 میلیون نفر در نوبت اعزام عمره هستند، معاون سازمان حج و زیارت گفت: «با توجه به توان و ظرفیت هواپیمایی که از طرف عربستان مجوز گرفته است و همچنین شرایط هتل‌های مدینه، امسال حدود 170 هزار نفر به عمره اعزام می‌شوند.»

وب‌گاه گسترش

سینا اسدبیگی هافبک پرسپولیس تصمیم خود را گرفته است و قصد جدایی از جمع سرخپوشان را دارد. شنیده ها حکایت از آن دارد که وی به هم تیمی هایش گفته که به دنبال جدایی از است و دیگر به ماندن فکر نمی کند.

وب‌گاه الف

معاون امور دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، گفت: شناورهای ناجی مراکز کنترل این استان یک فروند کشتی خارجی با 12 خدمه را در 24 مایلی آب‌های خلیج فارس از غرق شدن حتمی نجات دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پیشین سرویس اطلاعات عربستان امکان عادی‌سازی روابط میان عربستان و رژیم صهیونیستی وجود دارد رئیس پیشین سرویس اطلاعات عربستان امکان عادی‌سازی روابط میان عربستان و رژیم صهیونیستی وجود دارد به گزارش عرشه آنلاین رئیس پیشین سرویس اطلاعات عربستان امکان عادی‌سازی روابط میان کشورش و رژیم صهیونیستی را به اجرای راهکار تشکیل دو دولت منوط کرد.

وب‌گاه ورزش سه

سعید مهری اولین هفته حضور در پرسپولیس را سپری می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه النصر عربستان وضعیت 4 چهره متفاوت را برای انتخاب به عنوان سرمربی بررسی می‌کند.

خبرگزاری مهر

رقابت‌های ووشو قهرمانی آسیا با صعود چهار عضو تیم ملی ساندا به دیدار نهایی و کسب دو مدال برنز نمایندگان کشورمان پیگیری شد.

وب‌گاه فرارو

سینا اسدبیگی بعد از کنار گذاشته شدن از تمرینات پرسپولیس به طور اختصاصی تمرین می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در روز سوم پیکار‌های بخش ساندا مسابقات ووشو قهرمانی آسیا که از روز پنجشنبه 22 شهریور 1403 به صورت رسمی در ماکائو آغاز شده است، امروز (شنبه 24 شهریور) در وزن 60- کیلوگرم صدیقه دریایی مقابل "یولوشوا" از قزاقستان قرار گرفت و ضمن کسب برتری مقابل این ورزشکار راهی دیدار نهایی شد. وی در مرحله قبل مقابل نماینده ماکائو به برتری دست پیدا کرده بود. در وزن...

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه النصر عربستان وضعیت 4 چهره متفاوت را برای انتخاب به عنوان سرمربی بررسی می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس یک عکس دسته جمعی پیش از سفر به عربستان به یادگار گرفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون امور دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، گفت: شناورهای ناجی مراکز کنترل این استان یک فروند کشتی خارجی با 12 خدمه را در 24 مایلی آب‌های خلیج فارس از غرق شدن حتمی نجات دادند.

وب‌گاه ورزش سه

سینا اسدبیگی بعد از کنار گذاشته شدن از تمرینات پرسپولیس به طور اختصاصی تمرین می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر پاکستان اوایل خرداد 1402 طی حکمی آصف علی خان دُرانی را به سمت نماینده ویژه این کشور در امور افغانستان منصوب کرده بود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

رئیس باشگاه دانش‌پژوهان جوان با اشاره به ارائه طرحی به شورای عالی انقلاب فرهنگی برای حل مشکل امتحانات نهایی برای دانش‌آموزان المپیادی، گفت: حنانه خرمدشتی؛ دانش‌آموز ایرانی تنها مدال‌آور زن جهان در المپیاد جهانی نجوم بود.