جمعه 30 شهریور 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: باشگاه الهلال فهرست بازیکنان خود را برای فصل جاری اعلام کردکه نام نیمار هم در بین آنها به چشم می آید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایران 28 میدان با همسایگان مشترک دارد که 15 میدان در زیر آب‌هایخلیج فارس قرار دارند. ایران 12 میدان مشترک با عراق، پنج میدان با امارات متحده عربی، چهار میدان با عربستان سعودی، چهار میدان با قطر و با عمان، کویت و ترکمنستان یک میدان مشترک دارد.

خبرگزاری مهر

نیمار جونیور مهاجم مطرح برزیلی تیم فوتبال الهلال عربستان در لیست آسیایی این تیم حضور دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اریک تن‌هاخ به انتقادهای اخیر کریستیانو رونالدو واکنش نشان داد و با طعنه زدن به فوتبال عربستان به ستاره سابق یونایتد پاسخ داد.

وب‌گاه ورزش سه

اریک تن‌هاخ به انتقادهای اخیر کریستیانو رونالدو واکنش نشان داد و با طعنه زدن به فوتبال عربستان به ستاره سابق یونایتد پاسخ داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع اروپایی از پیوستن «ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو به شورای کنفرانس امنیتی مونیخ به‌عنوان رئیس این کنفرانس پس از پایان یافتن دوران تصدی خود به‌عنوان دبیرکل ناتو خبر دادند.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس هیات مدیره باشگاه الاهلی امروز تایید کرد که این باشگاه امسال تابستان با وینیسیوس جونیور مذاکره کرده است.

خبرگزاری میزان

معاون وزیر دفاع عربستان با امیر دریادار سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش دیدار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تاثیر منفی تحریم‌ها تاسیسات و زیر ساخت‌هایایران را به شکلی منفی تحت تاثیر قرار داده و موجب شده تا توان تهران جهت بهره برداری از میادین مشترک نفت و گاز با اعراب به شکلی جدی کاهش پیدا کند. به ادعای ناظران این وضعیت برای کشورهای حاشیه خلیج فارس فرصت ساز شده تا بدین طریق در حوزه انرژی دست بالا را داشتته باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روابط عمومی فرودگاه امام خمینی (ره) اعلام‌کرد: پرواز کلن شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مورخ 23 شهریور 1403 برقرار است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سرخپوشان ایران که خود را برای نخستین دیدار از فصل جدید لیگ نخبگان آسیا آماده می‌کنند امروز در ورزشگاه کاظمی تمرین خود را آغاز کردند. ابتدا بازیکنان در دو گروه به تمرینات قدرتی و هوازی پرداختند و سپس حفظ توپ و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت. در این تمرین 75 دقیقه‌ای، مرتضی پورعلی‌گنجی زیر نظر کادر پزشکی بود و سایر بازیکنان بدون مشکل تمرین کردند. ملی‌پوشان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تارنمای «پولیتیکو» با اشاره به اظهارات «کی‌یر استارمر»، نخست وزیر جدید انگلیس مبنی بر تمایل لندن برای "بازتعریف" و نزدیکی به اتحادیه اروپا تاکید کرد که عملکرد دولت وی به نحوی بوده که کشورهای عضو اتحادیه اروپا هنوز مطمئن نیستند این کشور درصدد نقض برگزیت و بازگشت به دامان اروپا باشد.

وب‌گاه ورزش سه

پرسپولیس امروز یک جلسه تمرین تاکتیکی را پشت سر گذاشت.

وب‌گاه فرارو

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال از بررسی افزایش سهمیه بازیکنان خارجی تیم‌های لیگ برتری خبر داد.