جمعه 30 شهریور 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

خبرگزاری تسنیم

نبرد آسیایی تیم‌های النصر عربستان و الشرطه عراق برخلاف برنامه قبلی در بغداد برگزار خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در کاخ کنستانتینوفسکی سنت پترزبورگ با رئیس‌جمهور روسیه دیدار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده حق ندارد از کیت خود استفاده کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبه با شبکه خبری الشرق، در خصوص علت سفر رئیس جمهور به عراق گفت: آقای پزشکیان بغداد را به عنوان اولین مقصد سفر خارجی خودش به دلیل اهمیت سیاست همسایگی که برای ما دارد انتخاب کرد. ما به دنبال روابط بسیار خوب با منطقه همسایگان خود هستیم که شامل مجموعه از کشورها است. وی افزود: در این کشورها عراق به دلیل...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه الف

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده این باشگاه حق ندارد در بازی‌های آسیایی خود از لباس منقش به تخت جمشید استفاده کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزارت کشور انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که از سال 2025 تمامی گردشگران برای سفر به این کشور باید ویزای دیجیتال داشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، درحالی که پرسپولیس خود را برای اولین بازی خود در لیگ نخبگان آسیا برابر الاهلی عربستان آماده می‌کند، AFC با ارسال نامه‌ای به این باشگاه اعلام کرده که پرسپولیسی‌ها در بازی‌های آسیایی نمی‌توانند از لباسی استفاده کنند که نقش تخت جمشید روی آن وجود دارد. بر همین اساس مدیران باشگاه پرسپولیس با کمک اسپانسر البسه این باشگاه، لباس‌های جدیدی را برای بازی برابر...

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون وزیر دفاع عربستان سعودی با امیر دریادار سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش دیدار کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در پی دو بازی ضعیف تیم ملی فوتبال عربستان در مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا احتمال اخراج روبرتو مانچینی از سرمربیگری این تیم قوت گرفته است.

خبرگزاری میزان

معاون وزیر دفاع عربستان سعودی با امیر دریادار سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش دیدار کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

الاهلی عربستان به عنوان اولین حریف پرسپولیس در لیگ نخبگان با ستاره‌هایش وارد این رقابت‌ها خواهد شد. الاهلی عربستان که پیش از تقابل اول خود در لیگ نخبگان باید برابر النصر قرار گیرد، نفرات خود را برای این بازی مشخص کرد. لیست خوفناک الاهلی عربستان برابر پرسپولیس به گزارش عرشه آنلاین، الاهلی عربستان به عنوان اولین حریف پرسپولیس در لیگ نخبگان با ستاره‌هایش وارد این رقابت‌ها خواهد شد.