یک‌شنبه 1 مهر 1403

عرفان حلقه

عرفان حلقه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، منابع طرح کتاب‌خوان ماه، ویژه مهر 1403 با هدف ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه، دسترسی همگانی به کتاب، لزوم معرفی کتاب‌های مفید برای پرورش فکری آحاد مختلف مردم و همچنین ارتقای فضایل اخلاقی و فرهنگ عمومی از طریق مطالعه کتاب‌های مفید و فاخر در سطح کشور با ارائه کتاب‌های «روایت انحراف»، «خانه حاج رحیم آقا کجاست؟»، «مامان بزرگ جدید» و «نسیم...

وب‌گاه مشرق نیوز

منابع طرح «کتاب خوان ماه» ویژه مهر 1403 با ارائه کتاب‌های «روایت انحراف»، «خانه حاج رحیم آقا کجاست؟»، «مامان بزرگ جدید» و «نسیم گره‌گشا» معرفی شد.

خبرگزاری تسنیم

جلسات دینی زنانه می‌تواند تأثیر بسیاری در فرهنگ و دینداری جامعه داشته باشد و خانم جلسه‌ای‌های باتجربه و دارای دانش صحیح، فرصت‌های بزرگی برای ترویج دین در میان زنان محسوب می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه آلمان در رابطه با صدور حکم اعدام برای جمشید شارمهد، سرکرده گروه تروریستی تندر، کاردار ایران در آلمان را احضار کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) همدان جزئیات دستگیری تعدادی از فعالان فرقه عرفان حلقه در استان همدان را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: سازمان اطلاعات سپاه استان در یک عملیات اطلاعاتی تعدادی از فعالان فرقه انحرافی عرفان حلقه در همدان و تویسرکان را دستگیر کرد.

خبرگزاری تسنیم

زمانی که کانال آمدنیوز شبانه مدعی شد مهدی خزعلی بر اثر مشکلات جسمی به کما رفته است، او در سوئیت بزرگ خود در زندان مشغول تماشای تلویزیون بوده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

استاد طاهری، شارلاتان بزرگ عرفان حلقه: هرکسی حلقه‌ش قطع شده زنگ بزنه روابط عمومی براش وصل کنیم!+ ویدئو

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان مرکز استان کرمانشاه اعلام کرد که ضارب مسئول اطلاعات سپاه شهرستان صحنه دستگیر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات جنوب استان تهران، معاون سابق یکی از ادارات شهرستان ری، تعدادی از اعضای اتحادیه نانوایان و مدیرعامل یکی از کارخانه‌های آرد شهرستان ری را به اتهام فساد مالی دستگیر کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قایق بدون سرنشین آمریکایی، توسط شناور پشتیبانی نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس توقیف شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرلشکر حسین سلامی چندی پیش به ماموریت جدید نیروی دریایی سپاه برای حضور در دریاهای دوردست اشاره کرد، اتفاقی که به نظر می‌رسد یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های سپاه باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهید مدافع حرم، سردار ابوالفضل علیجانی سحرگاه روز گذشته در سوریه به شهادت رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: من به جریان‌های غیر انقلابی هشدار می‌دهم که خوش‌انصاف‌ها دیدید که شما در طول سال‌ها کشور را به کجا بردید. اگر دلتان برای اسلام و مردم نمی‌سوزد، دلتان برای خودتان بسوزد که اگر این دشمن موفق شود به شما هم رحم نخواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان اطلاعات سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد هر گونه همکاری با موسسه کلوزآپ (گرین هاوس)، ممنوع است.