یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

زنان کمتر از مردان بیماری قلبی را تجربه می کنند. دلیلش این نیست که آن ها زندگی شاد و بی دردسری دارند، بلکه به این خاطر است که هورمون های پیش از یائسگی زنان از قلب شان در برابر بیماری محافطت می کند.

این در حالی است که حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه طی ساعات گذشته به شدت ادامه داشته و ده‌ها فلسطینی در این حملات شهید و زخمی شدند.

اغلب شکلات های انرژی زا مملوء از کالری هستند که اگر به دنبال خوش اندام شدن باشید، همه ی تلاش هایتان در باشگاه را به هدر خواهند داد.

کودکان می‌توانند مهارت‌های اجتماعی و رهبری را از فعالیت های دیگر مانند شرکت در اردوهای تابستانی، گروه‌های بازیگری، یا نوازندگی در گروه موسیقی مدرسه، نیز کسب کنند، زیرا این مزایا فقط به ورزش یا فعالیت‌های بدنی محدود نمی‌شود.

«سیر» برخلاف جسه کوچکی که دارد، سرشار از ویتامین‌های با ارزش است که مصرف به اندازه آن سلامتی بدن انسان را تضمین می‌کند. براساس تحقیقات کارشناسان هر حبه سیر «سه گرم» دارای مقادیری از منگنز، ویتامین ب 6، ویتامین C، سلنیوم، فیبر، کلسیم، روی، پتاسیم، فسفر، آهن و ویتامین ب 1 است.

وزیر خارجه ایران: به آمریکا و اسرائیل هشدار می‌دهم که اگر فورا جنایت در غزه را متوقف نکنند هر احتمالی در هر لحظه وجود دارد، کنترل منطقه از دست خارج می‌شود و دود آن به چشم جنگ افروزان می‌رود.

حماس: پیش از حملات اسرائیل روزانه 500 کامیون وارد غزه می‌شد.

اقامت فراری‌ها در کره جنوبی آسان نیست و از امکان انتخاب‌های بی‌شماری که پیش روی‌شان است، یکه می‌خورند. برای مردمی که در تمام طول عمرشان دولت برای‌شان تصمیم‌گیری کرده، این موقعیت مبهوت‌کننده است.

این ایده یا طعنه را اما اول بار محمود احمدی‌نژاد - رییس جمهوری وقت و ساکت این روزها - در مرداد 1389 در مصاحبه با مجله بسیار مشهور و معتبر «نیویورکر» مطرح کرد و گفت: «اگر جنگ جهانی دوم در اروپا اتفاق افتاده چرا مردم فلسطین باید تاوان آن را بدهند؟ غربی‌ها می‌توانستند سرزمینی را در آلاسکا، کانادا یا در گوشه‌ای از آمریکا به یهودیان بدهند. در این صورت هیچ درگیری و اختلافی هم به وجود نمی‌آمد.»...

ساعت 17 و 47 دقیقه امروز 30 مهر ماه گزارش واژگونی یک دستگاه مینی بوس به آتش نشانی شیراز اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 15 اکبر آباد به همراه گروه امداد و نجات به محل حادثه در کمربندی باجگاه اعزام شدند.

سلامه معروف رئیس دفتر اطلاع رسانی دولت تاکید کرد: از زمان آغاز تهاجم وحشیانه علیه نوار غزه 14 هزار 245 فلسطینی زخمی و 4651 فلسطینی هم شهید شدند که که 3600 شهید در 574 قتل عام به شهادت رسیدند.

سردار فدوی: 10 روز می گویند آماده حمله زمینی می شویم امروز اقدام کوچکی انجام دادند که نتیجه آن را دیدند و فرار کردند.‌شب گذشته تظاهرات بزرگی در اسراییل انجام شد و از نظر داخلی هم دچار مشکلات مختلفی شدند.

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پی تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه در نامه ای به پل ریچارد گالاگر وزیر امور خارجه واتیکان اظهار داشت: در حالیکه جهان بیش از هر زمان دیگر به آرامش، صلح و اخلاق نیاز دارد، متاسفانه امروز با نسخه جدیدی از توحش مدرن در سرزمین های فلسطین اشغالی مواجهیم.

این جوان گیلانی با دوراندیشی و ایثار خانواده‌اش دست کم جان 8 بیمار را با اهدای قلب، کلیه‌ها، چشم‌ها و... از مرگ نجات داد.

پیکر آتیلا پسیانی پنجشنبه به خاک سپرده می‌شود

ناصر الاسدی مشاور نخست وزیر عراق اعلام کرد، عراق برای تکمیل اتصال خط آهن خود به کشور همسایه ایران طی 18 ماه آینده برنامه ریزی کرده است تا از این طریق انتقال و سفر میلیون‌ها زائری که برای برگزاری مراسم‌های دینی هر سال به عراق سفر می‌کنند، تسهیل شود.