سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

بازیکنان پرسپولیس که بعد از بازی با النصر در ریاض به مکه رفته بودند دیشب لباس احرام پوشیده و به زیارت خانه خدا رفتند.

ژاک گارسیا در سال 1992 شاتو دو شا دو بتای (Chteau du Champ-de-Bataille) یا "قلعه میدان نبرد" واقع در نرماندی، فرانسه را خریداری کرد.

در این ویدئو، کادو کردن حیرت انگیز متفاوت اشیا توسط ژاپنی ها را مشاهده می نمایید.

ثانیه در اصل براساس طول روز تعیین می‌شد. مردم عبور خورشید را از بالای سر خود مشاهده کرده و با استفاده از ساعت‌های آفتابی شروع به اندازه‌گیری حرکت آن نمودند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران ساخت مسکن ملی یا مشارکتی با متراژ 25 متر توسط دولت در تهران را تکذیب کرد.

چند روز قبل همراه یکی از دوستانم که او نیز تاجر بود به ایران آمدیم و زن جوانی که رابط ما برای معامله و تجارت بود ما را به باغی کشاند و در آنجا گروگان گرفته شدیم. دوستم موفق به فرار شد اما زمانی که من می‌خواستم فرار کنم از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفتم. خون‌ریزی شدیدی داشتم و تقریباً نیمه‌هوش بودم، گروگانگیران با دیدن این صحنه و با این احتمال که من مرده‌ام مرا در خودرویشان انداخته...

احمدی نژاد بانی فتنه‌ای شد که طی آن به تبعیت از طراحی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، شعار نه غزه نه لبنان داده شد. این در حالی بود که موسوی پیش از آن با حسن‌ظن و بزرگواری نظام، در مجمع تشخیص عضویت داشت.

نظریه شکارچی بودن مردان و گردآورندگی زنان اولین‌بار سال 1968 در تحقیقاتی تحت عنوان «Man the Hunter» اعلام شده بود. به گفته این دانشمندان، با اضافه‌شدن گوشت به رژیم غذایی انسان‌های ماقبل تاریخ، آن‌ها تکامل پیدا کرده‌اند و تمام شکارچیان مرد بوده‌اند! حالا این تحقیق جدید که در مجله Scientific American منتشر شده است، نظریه نسبتاً محبوب قبلی را به چالش می‌کشد.

منطقه جنگی غزه جای خوبی برای سلفی گرفتن و خودنمایی نیست و تنها متخصصین و خبرنگاران میدانی آموزش دیده می‌توانند رسالت خبری خود را در آن میدان انجام دهند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از موتورسیکلت سواران خواست که حتما نسبت به دریافت گواهینامه و همراه داشتن مدارک معتبر در حین استفاده از موتورسیکلت اقدام کرده و به قوانین و مقررات رانندگی احترام بگذارند.

باید خاطرنشان کرد واکسن آنفلوانزا هیچ تأثیری در پیشگیری از عفونت با ویروس کرونا ندارد، اما بهتر است هرسال برای پیشگیری از آنفلوانزا این واکسن دریافت شود.

خبرگزاری «بغداد الیوم» در خبری فوری به نقل از وزارت خارجه آمریکا، گفت: این وزارتخانه به دلیل افزایش تهدیدات امنیتی علیه کارمندان و منافع دولت ایالات متحده دستور خروج اعضای خانواده دیپلمات‌ها و کارمندان غیر ضروری خود را از سفارت آمریکا در بغداد و سرکنسولگری آمریکا در اربیل صادر کرده است.

زنان کمتر از مردان بیماری قلبی را تجربه می کنند. دلیلش این نیست که آن ها زندگی شاد و بی دردسری دارند، بلکه به این خاطر است که هورمون های پیش از یائسگی زنان از قلب شان در برابر بیماری محافطت می کند.

این در حالی است که حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه طی ساعات گذشته به شدت ادامه داشته و ده‌ها فلسطینی در این حملات شهید و زخمی شدند.

اغلب شکلات های انرژی زا مملوء از کالری هستند که اگر به دنبال خوش اندام شدن باشید، همه ی تلاش هایتان در باشگاه را به هدر خواهند داد.

کودکان می‌توانند مهارت‌های اجتماعی و رهبری را از فعالیت های دیگر مانند شرکت در اردوهای تابستانی، گروه‌های بازیگری، یا نوازندگی در گروه موسیقی مدرسه، نیز کسب کنند، زیرا این مزایا فقط به ورزش یا فعالیت‌های بدنی محدود نمی‌شود.