یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

کابین بائوجون کلودز طراحی جسورانه و متفاوتی دارد. کیفیت مواد اولیه نیز در سطح مناسبی قرار دارد. سانروف 2 مترمربعی برای ورود نور طبیعی، دستگیره های بسیار خلاقانه و متفاوت، فضاهای متنوع ذخیره سازی (18 مورد) و البته فناورانه ها در این کابین جلب نظر می کنند.

در اثر همین سوء‌مدیریت‌ها، از یکطرف ده‌ها میلیارد دلار ارز 4200 تومانی حیف و میل شد اما آن سال‌ها احتمالا امثال سعید لیلاز و عباس عبدی مرده بودند که صدایی به هشدار و اعتراض بلند نکردند.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز کل منطقه به این نتیجه رسیده است که باید گروهک های تجزیه‌طلب از بین بروند، عنوان کرد: امیدواریم بر اساس توافقی که با مقامات عراقی صورت گرفته، پس از 30 سال اثر کومله جنایتکار از این منطقه پاک شود، هرچند اگر عراق به وعده خود عمل نکند، مطابق گذشته این تروریست‌ها زیر ضربات پاسداران مدافعان ایران از بین خواهند رفت.

کیهان نوشت: از آنجایی که روسیه ارتش قدرتمند و تجهیزات بسیار مدرنی دارد و از آن سو، اوکراین نیز از حمایت‌های بی‌حد و حصر ناتو بهره می‌برد، احتمال این که یکی از طرفین، پرچم سفید را بالا ببرد، زیاد نیست. اما اگر این تنظیمات به هم بخورد می‌توان به پایان جنگ خوش‌بین بود.

جنگنده چنگدو جی -10 (Chengdu J-10) یکی از اجزای حیاتی نیروی هوایی ارتش چین است. این هواپیما که با نام مستعار اژدهای نیرومند یا ویگرس دراگن (Vigorous Dragon) شناخته می شود، اغلب با همتای آمریکایی خود یعنی جنگنده اف -16 فایتینگ فالکون مقایسه می شود.

ظاهر خبر هم شاید شبیه آنچه که خبرگزاری‌های دولتی مخابره کرده‌اند، خوش به نظر بیاید اما در واقع چنین نیست. صدور پروانه صنفی برای فعالیت روزنامه‌نگاران و خبرنگاران در حقیقت می‌تواند عامل و ابزار تازه‌ای باشد برای محدودیت بیشتر بر اهالی رسانه و سخت‌تر کردن شرایط فعالیت در این حوزه.

فورد رنجر پلاگین هیبرید 2025 روی خط تولید می رود تا اولین نمونه های آن در ماه های ابتدایی سال آینده میلادی تحویل مشتریان شود. البته فورد رنجر پلاگین هیبرید را در مرحله اول فقط در بازارهای اروپایی عرضه می کند و هنوز در رابطه با برنامه خود برای آمریکای شمالی اطلاعاتی ارائه نداده است.

سعید جلیلی گفت: چند قرن است بایک تفکر غلط، یک تفکر ارتجاعی راجع به زن حرکت می‌کند و زن را یک ابزار کرده است، حالا یک تفکری پیدا شده که به زن جایگاه واقعیش را نشان می‌دهد. شما وقتی که دعوت خدا و پیامبر را اجابت کنید، حیات و زندگی می‌گیرید. نسل شما رسیده به موقعیتی که این مشعل از چندین گردنه رد و حالا به دست شما سپرده شده و شما باید این را به قله برسانید. اینجا جای خستگی نیست، جای تنبلی...

سرگیجه یکی از عوارض جانبی جدی داروها است که نباید آن را نادیده بگیرید. بعضی از داروها هستند که عامل سرگیجه می باشند؛ مثلاً داروهای ضد افسردگی، ضد دیابت، ضد التهاب، داروهای قلبی عروقی، مسکن ها یا داروهای فشار خون جزء این موارد هستند.

در یک دهه گذشته بیماری‌های قلبی عروقی به عنوان مهم‌ترین علت مرگ و میر در دنیا مطرح و به عنوان اپیدمی جهانی شناخته شده است.

محاسبات کامپیوتری DNA پتانسیل ایجاد ماشین‌هایی را دارد که جهش‌های حیرت‌انگیزی در زمینه سرعت و ظرفیت ارائه داده و مثل محاسبات کوانتومی، رویکردهای مختلفی برای اتخاذ پیش روی افراد قرار می‌دهد.

کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و النصر اظهر داشت که مشکلی در قضاوت این بازی وجود نداشت.

مجموعه ویدئو هایی از مهمترین لحظات بازی پرسپولیس و النصر در نیمه دوم را مشاهده می کنید./ عکس: خیر خواه - عصر ایران

مجموعه ویدئو هایی از مهمترین لحظات بازی پرسپولیس و النصر در نیمه اول را مشاهده می کنید.

دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و النصر عربستان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی 2 بر صفر نماینده عربستان به پایان رسید.

درویش: به جهت اینکه خیلی‌ها برنمی‌تابند که یک سوالی درباره فلسطین بپرسند، می‌خواستم مطمئن باشم و از دخترم خواهش کردم که بیاید تا این سوال را از طرف باشگاه از رونالدو بپرسیم.