یک‌شنبه 27 خرداد 1403

عصر جدید

عصر جدید

خبرگزاری دانشجو

پردیس سینمایی «پرده طلایی تهران» و پردیس سینمایی «سوره اصفهان» به ناوگان سینما‌های منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه اضافه شدند.

وب‌گاه گسترش

بررسی نمودار ساعتی قیمت شیبا اینو (SHIB) نشان می‌دهد که این میم کوین محبوب روز گذشته و همزمان با سالگرد 3 سالگی خود، سه کندل سبز رنگ متوالی را ثبت کرد. آخر هفته گذشته بود که حساب رسمی شیبا در توییتر شمارش معکوسی را برای این رویداد به اشتراک گذاشت و سرانجام، روز بزرگ فرا رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

پردیس سینمایی «پرده طلایی تهران» و پردیس سینمایی «سوره اصفهان» به ناوگان سینماهای منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه اضافه شدند.

وب‌گاه گسترش

فیلم مستند سینمایی «کاپیتان من» به تهیه‌کنندگی بهرام رادان و کارگردانی سیاوش صفاریان‌پور از روز چهارشنبه 11 مرداد در سینماهای منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مستند سینمایی «کاپیتان من» به تهیه‌کنندگی بهرام رادان و کارگردانی سیاوش صفاریان‌پور در سینما‌های منتخب هنر و تجربه اکران می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مهدی خانعلی زاده به عنوان مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیر شبکه نسیم از پخش برنامه‌ای تازه با عنوان «مجلس واقعه» در ماه صفر از این شبکه خبر داد که این روزها با اجرا و روایت‌گری آریا عظیمی‌نژاد در حال تولید است.

وب‌گاه گسترش

مدیر شبکه نسیم از پخش برنامه‌ای تازه با عنوان «مجلس واقعه» در ماه صفر از این شبکه خبر داد که این روزها با اجرا و روایت‌گری آریا عظیمی‌نژاد در حال تولید است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آریا عظیمی نژاد در برنامه‌ای تازه با عنوان «مجلس واقعه» در ماه صفر به اجرا و روایت‌گری خواهد پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برنامه‌ای تازه با عنوان «مجلس واقعه» در ماه صفر با اجرا و روایت‌گری آریا عظیمی‌نژاد در حال تولید در شبکه نسیم است.

وب‌گاه ورزش سه

ال‌کلاسیکو در حالی برگزار خواهد شد که بسیاری از بازیکنانی که تجربه زیادی در این بازی داشته‌اند دیگر فرصت حضور در آن را ندارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور (INSF)، مشکلات روان‌شناختی و اعصاب در عصر جدید به یکی از معضلات و مشکلات انسان‌ها در جوامع مختلف تبدیل شده است. به همین دلیل، محققان و پژوهشگران برای بررسی و کاهش عوارض این بیماری‌ها تلاش می‌کنند و در این راه صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور نیز محققان را تنها نمی‌گذارد و از طرح‌های پژوهشی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نعیمه نظام دوست همزمان با عاشورای حسینی عکسی قدیمی از ماهچهره خلیلی منتشر کرد و یاد او را گرامیداشت. این هنرمند 17 مرداد 1399 به علت سرطان لوزالمعده درگذشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به نظر می‌رسد که دولت‌ها ناگهان، همه جا هستند. آنها می خواهند مشکلات جهانی شدن را با بازگرداندن مشاغل تولیدی اصلاح کنند. آنها می خواهند امنیت ملی را با حفاظت از فناوری های حیاتی تقویت کنند و با سرعت بخشیدن به کربن زدایی با تغییرات آب و هوایی مبارزه کنند. اما با تلاش دولت‌ها برای دستکاری رفتار شرکت‌ها، جهان، خطرناک و بی‌نظم می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

این شعر سعید بیابانکی درباره امام حسین علیه السلام بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشکلات روان‌شناختی و اعصاب در عصر جدید به یکی از معضلات و مشکلات انسان‌ها در جوامع مختلف تبدیل شده است و به همین دلیل یک محقق ایرانی به بررسی تاثیر داروهای افسردگی و عوارض ناشی از استفاده این داروها در بیماران پرداخت.