شنبه 29 اردیبهشت 1403

عصر جدید

عصر جدید

وب‌گاه عصر ایران

بسیاری از روس‌ها می‌ترسند در صورت پیروزی اوکراین در جنگ جاری "ولادیمیر پوتین" از قدرت ساقط شده و هرج و مرج در روسیه ایجاد شود و شاهد آغاز عصر جدید وحشتناکی در روسیه باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بسیاری از روس‌ها می‌ترسند در صورت پیروزی اوکراین در جنگ جاری «ولادیمیر پوتین» از قدرت ساقط شده و هرج و مرج در روسیه ایجاد شود و شاهد آغاز عصر جدید وحشتناکی در روسیه باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موزه‌ی سینما که چند سال پیش یکی از اتاق‌هایش را به «فرهاد مهراد» اهدا کرد تا همسر فرهاد یادگارهای او را در آن بچیند، اکنون فضای بزرگتری را در دل خود برای یادگاری‌های فرهاد در نظر گرفته و این گونه خانه فرهاد از اتاقی به اتاق دیگر در موزه سینما رفته است.

وب‌گاه ورزش سه

در آستانه رونمایی رسمی از بازی کامپیوتری اف‌سی 24 که جانشین بازی‌های فیفا خواهد بود برخی مشخصات جدید لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در این بازی مشخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زندگی لاکچری محمدرضا گلزار ادامه دارد.

وب‌گاه عصر ایران

سیاست رسمی در ایران مدام در زندگی روزمره اختلال ایجاد می‌کند. حاصل پیش‌بینی‌ناپذیری و اختلال، مردمی مضطرب‌اند. مردمی سراسر سراسیمه‌اند. مردمی که حتی نمی‌دانند یک ماه بعد چه سرنوشتی در انتظار زندگی‌شان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

این روزها دیگر خبری از برنامه‌های علمی با سطح داده پیچیده و بالا نیست، اتفاقا همه چیز خیلی ساده است و از کودک 5 ساله تا انسان 70 ساله محتوای قابل فهم و ساده‌ای در اختیار دارد، از طرفی دسترسی به اطلاعات هم بسیار ساده شده و این به آن معنا است که در کسری از ثانیه و تنها با فشار یک دکمه، به راحتی می‌توان از تمام اطلاعات موجود با خبر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: شبکه نسیم از آغاز پخش برنامه «مجلس واقعه» از (نهم شهریور) خبر داد. عنوان شده است این برنامه روایتی موسیقیایی از آئین تعزیه‌خوانی است و توسط آریا عظیمی‌نژاد اجرا خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه نسیم از آغاز پخش برنامه «مجلس واقعه» خبر داده و همچنین «عشق کوفی» از ثریا قاسمی در نقش همسر پیامبر با گریمی متفاوت رونمایی کرد. پیمان جبلی در اظهارنظری در فضای‌مجازی از مصوبات کمیسیون تلفیق مجلس ابراز رضایت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با چرخش کشورهای سراسر دنیا به سمت انرژی‌های پاک، کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز در تلاش برای حفظ مسند خود در صادرات انرژی هستند و گوس سبقت را از کشورهای غربی بربایند.

وب‌گاه ورزش سه

دو تنیسور مطرح تور زنان نزدیک‌ترین رقابت سال را در اوپن امریکا تجربه می‌کنند.

خبرگزاری مهر

فراخوان نوآوری‌ها و فناوری‌های عصر جدید پوشش اسلامی، ایرانی توسط معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیاد ریاست جمهوری منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - از زمان ورود اینترنت به زندگی انسان و گسترش فناوری، خدمات زیادی در بخش‌های مختلف از طریق نرم‌افزارهای متفاوت به مردم عصر جدید عرضه شد. «آی‌قصه» یکی از این برنامه‌هاست که در روزهای اوج کرونا به کمک پدر و مادرها برای قصه‌گویی آمد.

وب‌گاه عصر ایران

عربستان در شرایطی در هفته گذشته با صرف هزینه هنگفت توانسته نیمار، یکی دیگر از برترین‌های فوتبال دنیا را به خدمت بگیرد که مدیران ایرانی هم پیش‌تر یک برزیلی را وارد لیگ و باشگاه مطرح پرسپولیس کردند؛ تفاوتش این بود که نیمار، کاپیتان تیم ملی برزیل است و برزیلی مذکورِ پرسپولیس فقط یک پرنده فروش بود که به‌جای مهاجم گل‌زن به این تیم انداخته شد.

وب‌گاه فرارو

عربستان در شرایطی در هفته گذشته با صرف هزینه هنگفت توانسته نیمار، یکی دیگر از برترین‌های فوتبال دنیا را به خدمت بگیرد که مدیران ایرانی هم پیش‌تر یک برزیلی را وارد لیگ و باشگاه مطرح پرسپولیس کردند؛ تفاوتش این بود که نیمار، کاپیتان تیم ملی برزیل است و برزیلی مذکورِ پرسپولیس فقط یک پرنده‌فروش بود که به‌جای مهاجم گل‌زن به این تیم انداخته شد.