شنبه 29 اردیبهشت 1403

عصر جدید

عصر جدید

وب‌گاه گسترش

روزنامه اصولگرای فرهیختگان، متعلق به دانشگاه آزاد، در مطلبی تاکید کرد صدا و سیما مخاطب و آگهی ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، شرکت‌های خلاق و دانش بنیان، طراحان، کنشگران و فعالان عرصه مد و پوشاک اسلامی ایرانی را با هدف استفاده از نوآوری‌ها و فناوری‌های عصر جدید در این بخش دعوت به همکاری کرد.

خبرگزاری مهر

شماره 159 ماهنامه «مدیریت ارتباطات» با پرونده‌ای درباره سناریوهای پیش روی توئیتر سابق و «X» جدید تحت مالکیت ایلان ماسک منتشر شد و روی دکه نشریات آمد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه اصولگرای فرهیختگان ارگان دانشگاه آزاد در مطلبی تاکید کرد صدا وسیما مخاطب و آگهی ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شماره 159 ماهنامه «مدیریت ارتباطات» با پرونده‌ای درباره سناریوهای پیش روی توییتر سابق و «X» جدید تحت مالکیت ایلان ماسک منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر امور اقتصادی و دارایی در مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان حسابرسی از مسئولان این سازمان خواست در عرصه اصلاحات مقرراتی درون دولت و یا نهاد تنظیم گر دیگر نقش آفرینی کرده و خاستگاه ارائه پیشنهادات اصلاح مالی در کشور باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

چه عواملی یک بازیگر را به تراز حرفه‌ای خودش تبدیل می‌کند، استعداد و توانمندی، هوش اجتماعی و شناخت دنیای روانی آدم‌ها و دقیق شدن در رفتارهایشان، پیشنهاد فیلم‌نامه خوب یا بخت و اقبال (به قول فرنگی‌ها شانس) و... شاید همه این‌ها لازم است تا مردی جوان بتواند یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های سینما یا ابر بازیگر تاریخ شود.

وب‌گاه عصر ایران

فشار آنتن و انتقادات مخاطب البته باعث شد در دوسال اخیر هر دوی این ایده‌ها کم‌وبیش جلو بروند، ساخت برنامه‌هایی مثل «محفل» و «حسینیه معلی» از روی ایده «عصر جدید» یا ساخت نسخه حزب اللهی «خندوانه»، آن هم با محتوایی که با هیچ چسبی به آن قالب الصاق نمی‌شد از سوی دو گروه دنبال شد.

وب‌گاه گسترش

در ماجراهای اخیر صداوسیما و بازگشت احتمالی دو سلبریتی، با یک تعارض میان یک جریان بی‌ایده یا دارای یک ایده متناقض و یک جریان با ایده‌ای نشدنی طرف بودیم که ظاهرا ایده اول پیروز شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از ناآرامی‌هایی که از میانه سال گذشته کشور را در برگرفت و به دنبال آن بحث و نظرهای فراوان و گسترده درباره حجاب و بی‌حجابی، نقش و شیوه عمل سلبریتی‌ها و پیامد فعالیت‌شان، بسیار پررنگ‌تر از گذشته مورد توجه قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

آثار گفت‌وگوهایی که پیرامون بازگشت دو مجری سابق به آنتن صداوسیما صورت گرفته فراتر از صورت ظاهر ماجراست و از دو سو جنبه نظری دارد. یک جنبه ماجرا سلبریتیسم بوده و جنبه دیگر آثار ساده‌سازی در حکمرانی.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرهیختگان نوشت: در ماجراهای اخیر صداوسیما و بازگشت احتمالی دو سلبریتی، با یک تعارض میان یک جریان بی‌ایده یا دارای یک ایده متناقض و یک جریان با ایده‌ای نشدنی طرف بودیم که ظاهرا ایده اول پیروز شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست هم‌افزایی نهاد‌های اجرایی کشور در حوزه مد و پوشاک اسلامی ایرانی با رویکرد اقتصاد دانش‌بنیان صبح امروز، 23 مرداد ماه در محل معاونت علمی و فناوری برگزار شد. این نشست در راستای برپایی هر چه بهتر رویداد تخصصی «نوآوری و فناوری‌های عصر جدید پوشش ایرانی - اسلامی» تشکیل شد که قرار است مهرماه سال جاری به همت ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیت‌الله کعبی نسب گفت: مردم بعد از رأی نقش مشورتی دارند که باید از طریق نظر کارشناسی متقن و از طریق ارتباط فعال با حکمرانان ایفای نقش کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تکلیف اجرای محمدرضا گلزار در تلویزیون روشن شد.