شنبه 7 مهر 1403

عضو پنجم کیست؟/ احتمال حضور یک پیشکسوت در هیات‌مدیره استقلال

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
عضو پنجم کیست؟/ احتمال حضور یک پیشکسوت در هیات‌مدیره استقلال

احتمال دارد یک پیشکسوت استقلال به عضویت هیات مدیره این باشگاه در بیاید.

به گزارش "ورزش سه"، در جلسه مجمع باشگاه استقلال که امروز برگزار شد که دو عضو اقتصادی به نام‌های مهدی حیدرزاده و علیرضا خانی به هیات مدیره این باشگاه اضافه شدند و جای پرویز مظلومی و محمد مومنی را گرفتند.

نکته قابل توجه اما این است که با ابقای حجت کریمی و افضلی فعلا هیات مدیره باشگاه استقلال 4 عضو دارد و حداقل یک عضو دیگر باید به این جمع اضافه شود.

بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما بر اساس توافق وزارت ورزش و وزارت اقتصاد (سازمان خصوصی‌سازی) دو عضو توسط قربانزاده و همکارانش باید معرفی شدند و دو عضو هم توسط وزارت ورزش. همچنین دو طرف با هم توافق کرده بودند که حجت کریمی به عنوان سرپرست مدیریت و عضو هیات مدیره به کارش ادامه بدهد.

حالا وزارت ورزش و جوانان هنوز دو عضو مد نظر خود برای حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال را معرفی نکرده است. از این رو احتمال دارد مهدی افضلی در هیات مدیره باقی بماند اما این مسئله نیازمند تصمیم وزارت ورزش است.

از سوی دیگر گفته می‌شود وزارت ورزش قصد دارد عضو پنجم هیات مدیره به عنوان عضو فنی انتخاب شود. موضوعی که می‌تواند مقدمات حضور یک پیشکسوت استقلال را در هیات مدیره فراهم کند.

قرار است وزیر ورزش و جوانان در روزهای آینده در این خصوص تصمیم بگیرد و در نهایت ترکیب 5 نفره هیات مدیره باشگاه استقلال شکل بگیرد و معرفی شود.