شنبه 14 مهر 1403

عطایی: برای تورنمنتی 40 روزه آماده شدیم / عبادی پور: باید بهترین کیفیت خود را داشته باشیم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
عطایی: برای تورنمنتی 40 روزه آماده شدیم / عبادی پور: باید بهترین کیفیت خود را داشته باشیم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که کاری به ترکیب جدید تیم چین نداریم، گفت: تلاش می‌کنیم بهترین کیفیت خود را در هر مسابقه داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، میلاد عبادی‌پور در حاشیه آخرین تمرین پیش از رویارویی با چین در هفته نخست لیگ ملت‌ها اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی داریم و آماده بازی امروز هستیم. نتیجه برای ما مهم نیست ولی قطعاً از پیروزی خوشحال خواهیم شد و تمام توان خود را برای پیروز شدن به کار می بندیم. کاپیتان تیم ملی والیبال در مورد شرایط هم تیمی هایش تصریح کرد: خوشبختانه بازیکنان انرژی بیشتری نسبت به روزهای گذشته دارند و با نزدیک شدن به زمان اولین مسابقه، به اوج آمادگی نزدیک می‌شویم و این موضوع تاثیر بسیار خوبی روی تیم جوان ایران خواهد داشت. عبادی‌پور در مورد تیم چین گفت: آخرین دیدار با تیم چین به سال گذشته برمی‌گردد ولی ما به روز گذشته هم فکر نمی‌کنیم چه برسد به سال گذشته. پارسال چین را شکست دادیم ولی این اتفاق ممکن بود برای چین در مورد ایران بیفتد. بنابر این به نتیجه آن دیدار فکر نمی‌کنیم چون امروز بازی کاملا متفاوتی با چین خواهیم داشت. وی تصریح کرد: هیچ کاری به تیم جدید چین و ترکیب این تیم نداریم، کیفیت تیمی ما بسیار مهم‌تر از تیم‌های دیگر است. می توانیم بهترین عملکرد خود را در هر بازی داشته باشیم و در این مورد کاری به کیفیت سایر تیم‌ها نداریم. تیم ملی والیبال ایران در گروه اول رقابت‌های لیگ ملت‌ها 2022 از ساعت یک و 30 دقیقه بامداد چهارشنبه 18 خرداد در شهر برازیلیا به مصاف چین می‌رود.

لیگ ملت‌ها 2022؛ برای تورنمنتی چهل روزه آماده شدیم بهروز عطایی پس از آخرین تمرین تیم ملی پیش از رویارویی با تیم ملی چین در لیگ ملت‌های والیبال در شهر برازیلیا اظهار کرد: وضعیت بازیکنان قابل قبول است و ما تلاش کردیم خود را برای تورنمنتی که 40 روز طول می‌کشد آماده کنیم. در این فرآیند زمانی به اوج آمادگی خواهیم رسید. سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: اولین بازی در هر تورنمنت بسیار سخت است و تیم‌ها اطلاعات و آگاهی دقیق از یکدیگر ندارند. ما نیز از این قضیه مستثنی نیستیم. تلاش کردیم اطلاعاتی را که از تیم چین داشتیم در اختیار بازیکنان قرار دهیم. بیشتر اطلاعات مربوط به مسابقات قهرمانی آسیا در سال گذشته است و همچنین اطلاعاتی نیز از دیدار چند روز پیش تیم ملی چین با آمریکا در اختیار بازیکنان گذاشتیم. عطایی تصریح کرد: ما تیم خوبی هستیم و بازیکنان زحمات زیادی در طول مسابقات خواهند کشید. درست است که تیم نسبت به گذشته کم تجربه‌تر است ولی به گونه‌ای بازی خواهیم کرد تا این تجربه کم اثر نامطلوبی روی تیم نگذارد. وی در خصوص تجربه حضور بازیکنان در لیگ ملت‌ها گفت: پنج بازیکن ما برای نخستین بار در لیگ ملت‌ها شرکت می‌کنند. سعی می‌کنیم از نظر هماهنگی و کار گروهی به گونه‌ای عمل کنیم تا کمبودی از این بابت احساس نشود. سرمربی تیم ملی ادامه داد: بازیکنان فعلی ما می‌دانند که جانشین چه بازیکنان با کیفیتی شده‌اند و باید جور بازیکنان باکیفیت و نسل طلایی والیبال را بکشند. سعی می‌کنیم بازیکنان انگیزه لازم را در جریان بازی‌ها داشته باشند و عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند. وی در پایان خاطرنشان کرد: مصدومیتی که منجر به بازی نکردن باشد در تیم وجود ندارد و همه به بازی‌های هفته نخست می‌رسند.

لیگ ملت‌ها 2022؛ عابدینی: برای تکرار افتخارات والیبال ایران می‌جنگیم رضا عابدینی در آخرین تمرین پیش از رویارویی با چین در هفته نخست لیگ ملت‌ها اظهار داشت: تمرین تیم بیشتر روی توپ‌گیری، سرویس و دریافت متمرکز بود تا برای نخستین بازی آماده شویم. مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: بیشتر شناختی که از تیم چین داریم مربوط به مسابقات قهرمانی آسیا در سال گذشته است. فیلمی از این تیم نداشتیم و با توجه به اطلاعات قبلی، عملکرد حریف را آنالیز کردیم. عابدینی گفت: کم تجربگی تیم چین به ما کمک خواهد کرد ولی تیم‌هایی که ضعیف‌تر هستند مقابل تیم‌های قوی‌تر، با تمام توان و انگیزه به میدان می‌آیند و به همین دلیل کار برای تیم ایران سخت می‌شود. ملی پوش والیبال ایران تصریح کرد: بازیکنان جدیدی که به تیم ملی اضافه شده‌اند بسیار با انگیزه، پرتوان و با نشاط هستند و آمده‌اند تا توانایی‌های خود را ثابت کنند. وی گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم که به پیروزی برسیم ولی نمی‌توان قولی داد. قطعاً برای پیروزی به میدان می‌رویم. عابدینی در پایان تاکید کرد: جانشین بازیکنان بزرگی شده‌ایم و سعی می‌کنیم افتخارات آنها را تکرار کنیم. برای جنگیدن به میدان می‌رویم و امیدوارم بهترین اتفاقات بیافتد.

انتهای پیام /