یک‌شنبه 8 مهر 1403

عقده‌گشایی اصلاح‌طلب‌ها بار دیگر تکرار شد / حادثه تروریستی مشهد چهره محبوب روحانیون را ترسیم کرد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
عقده‌گشایی اصلاح‌طلب‌ها بار دیگر تکرار شد / حادثه تروریستی مشهد چهره محبوب روحانیون را ترسیم کرد

محمدحسن موسویان گفت: برخی عقده‌گشایی‌های جریان اصلاح طلب با تعقیب گذشته سیاسی آنها کاملاً قابل درک است که همواره همسو با معاندین به دنبال سنگ‌اندازی بر سر راه موفقیت‌های نظام بوده و از آن ناراحت هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن موسویان کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به موضع جریان های اصلاح طلب از حادثه شهادت دوطلبه در حرم مطهر رضوی گفت: متاسفانه عده ای همواره در زمین دشمن بازی کرده و با رفتارهای تفرقه افکنه خود پازل دشمن را تکمیل می کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه ابراز کرد: برخی عقده گشایی های جریان اصلاح طلب با تعقیب گذشته سیاسی انها کاملا قابل درک است که همواره همسو با معاندین به دنبال سنگ اندازی بر سر راه موفقیت های نظام بوده و از آن ناراحت هستند.

موسوی با اشاره به تشییع باشکوه پیکر این دو شهید طلبه اذعان کرد: علی رغم جو سازی رسانه ای معاندین و اختلاف افکنی واضح آنها در بین شیعه وسنی، مردم آگاه و هوشیار ایران اسلامی با حضور پرشکوه خود در مراسم تشییع حرف اصلی را به جهانیان ثابت کردند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: امروز مشکلات مردم با حضور یک دولت روحانی و جهادی برآمده از قلب حوزه علمیه در حال مرتفع شدن است و کسانیکه وامدار جریان غربگرا و سرسپرده سیاست های انها در منطقه هستند، قطعا از این حوادث به دنبال موج سواری برعلیه دولت جهادی هستند.

بنا به گفته این کارشناس مسائل سیاسی این اقدام تروریستی قطعا برنامه ریزی شده از خارج مرزهای کشور است و جریان همسوی با آنها در داخل کشور به نوعی سوپاپ اطمینانی است که به دنبال تطهیر و بزک کردن جریان استکبار گرا است.

وی در نهایت اظهار کرد: شهادت مظلومانه روحانیون موجب محبوبیت بیشتر جامعه روحانیت جهادی در بین مردم شده است و پرده واقعی خدمتگزار از غیر خدمتگزار مشخص و منجر به افزایش بصیرت مردم شده که قطعا جریان غربگرا از این موضوع ناراحت و عصبانی است.

به عقیده موسویان دشمنان اسلام با چنین حوادث تلخ و دلخراشی قصد دارند بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کرده و آنان را به جان هم انداخته و جنگ مذهبی به راه بیاندازند و قطعا باز هم با هوشیاری مردم این توطئه ناکام ماند.

انتهای پیام /